SEGRARE

Oj oj oj så här skönt asså ahahah!
Jag och grabbarna flippade fifa kväll eller ska man säga natt.
Jag kom hem för inte så längesen och gissa vem som vann fifa turneringen om inte jag haha.
Vi körde en liga på 4 spelare, reglerna var att man inte fick ta ett 5* lag så jag var MILAN, Sanne var Arsenal, Tumme var Valencia och Nebben Bayern Munchen.

Med all respekt så trodde jag Danne skulle vinna hela grejen för jag och han spelade typ en avgörande match och han ledde mig med 2-1 ända tills 90de minuten då Ronaldinho satte in bollen efter ett inspel av PATO!!!

Drömmen om guldet levde vidare för mig.
Tumme som låg trea hela tiden kom tillbaka från ingenstans, med två raka segrar på slutet så slutade han på andra plats med en poäng före Danne. Jag segraren dåra vann hela ligan med en poäng före Tumme.
Ni kanske undrar vad som hände med Nebben?

HAHA han var och är så dålig, han hade ett dåligt fifarykte redan innan vi började spela och det blev mycket sämre efter idag. Vi skrattade så mycket åt honom att jag började tycka synd om honom hahaha.
Han kom sist med 0 poäng asså fatta 0 poäng!! Så här dålig, det är sjukt haha.

Danne utklassade honom med 5-0 i första matchen, Tumme utklassade också honom med 5-0.
Jag låg faktiskt under med 3-2 till 85 minuten då jag gjorde 3-3 och 3-4 i den 90de haha.

Jag ville fan ta kort på tabbellen men Nebben brann så fuckin mycket att han stängde av spelet så jag hann aldrig ta något kort haha. Min spelare Ronaldinho vann till och med skytteligan, Dannes Van Persie kom två och Tummes Villa kom trea om jag kommer ihåg rätt nu.

Men hur som helst så vare najs och krig i alla matcher haha.

TABBELLEN
MILAN (Bryan) 12p
Valencia (Tumme) 11p
Arsenal (Danne) 10p
Bayern Munchen (Nebben) 0p
Hahaha så skämmig han är asså.. 0 fuckin poäng!? Asså huur? haha!


För att sammanfatta hela grejen så var det skit roligt, vi skrev, satte på musik, irriterade varandra, ibland var det till och med så att man var tvungen att peppa och heja på en av spelarna för att man själv ska få en bättre plats i tabbellen. Vi flippade och det var för nice, imorgon tänker vi lira igen och ska lätt ta hem min andra CUP haha.

Som man brukar säga; Må bäste man vinna!
Som sagt, imorgon tänker vi lira igen, först är det VM matchen som gäller mellan Italien och Paraguay sen är det förkväll med FIFA haha, alltså vi kommer köra en till turnering. Men efter det hade vi tänkt ha hemma chill så om du och dina tjejer vill komma öööver så hööör av eeer haha tveka inte det är ju sommarlooov låt oss softa o ha kuul!

Jag behöver sömn nu fan, är helt slut efter att ha spelat match idag och spelat FIFA turnering.
Sov gott och dröm sött!

Kommentarer
» Bytt ut Butt in med Rensing HAHAHAHAHAHAHA

Bryan varför är du äcklig och om jag fick 0 poöng behöver inte lägga upp på nätet så att alla ser fan :'(

2010-06-14 // 03:05:24
» Anonym

HAHAHAHA ommmmmmmmmmmmg http://www.youtube.com/watch?v=WUCfjb7swG0&feature=player_embedded#

2010-06-14 // 03:30:30
» Daninho

fan bryan, jag trodde verkligen jag skulle vinna. Men idag ska jag ta ett lite sämre lag och försöka vinna.

2010-06-14 // 11:29:14
» BS

haha grattis!

2010-06-14 // 12:33:44
» B.E.

fett ful design... e du nån jävla gaybloggare eller.. så jävla n00b

2010-06-14 // 19:56:21
» Nicole

bryaan bryaan du har glömt veckans låtar:O

2010-06-14 // 23:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback