Godnatt

Shoo bloggeeen!

Undrar om jag har några läsare som är vakna nu? Men hur som helst så kom jag hem för typ en kvart sen.
Jag har varit med grabbarna och några tjejer från vårberg. Fan vad kul vi hade, eller vad säger ni grabbar? Hahah shit asså...

Jag ska lägga mig typ nu eftersom jag ska ha ett viktigt möte om min framtid imorgon. Jag ser verkligen fram emot det.
Grejen är den att jag kommer nog få det svårt att somna för att jag la mig fan 5 på morgonen igår.
Hatar när man vill sova men inte kan för att man inte är trött. Jag kommer fan vrida på mig åt alla möjliga håll och säkert ligga vaken i timmar innan jag somnar.. Jag får fan använda mig utav några trix haha, det bästa är typ att kolla på videos på youtube, eller att kolla på tv.. Aah typ samma sak men ni förstår vad jag menar. Ögonen blir trötta och man vill blunda efter ett tag. Det är då det är ett perfekt tillfälle att passa på och sova;) Tung jag är eller hur haha. Alla kan typ det där trixet men ändå liksom.

Jag måste fan försöka sova nu men imorgon spanar jag in med ett inlägg när jag vaknar, godnatt på er alla!

Juste ni kanske vill ha en skön låt att sova till? Det bjuder jag på, inga problem:) Visst är jag omtänksam!?
Här har ni, tryck på play och njut.
I just wish that I could hold you...

Jag säger godnatt med den här låten och ladies ni får jätte gärna tänka på oss två tillsammans under tiden ni lyssnar...
Sov sött, PUSS!

Kommentarer
» Anonym

Bryan det är lov klart man är uppe nu

2010-06-18 // 02:49:31
» Anonym

oh man dör när du säger så..natti:))

2010-06-18 // 02:54:13
» Anonym

Birdman feat. Lil Wayne & Tyga - Loyalty videon till låten är ute fööör tung

2010-06-18 // 03:15:00
» BS

Skön godnattlåt haha

2010-06-18 // 10:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback