Reklamfilminspelningen

Shoo bloggen!

Idag har jag haft träning och varit på reklamfilminspelning. Reklamfilminspelningen gick jätte bra och det var fett kul ska ni veta haha. Som jag skrev så tog jag med mig min kusin David, det var najs för han och jag fick sitta precis bredvid varandra sen när det var dags att spela in.
Jag ser verkligen fram emot tills reklamen släpps, av alla reklamer som jag medverkat i så har den här HALEBOP reklamen helt klart varit den roligaste att spela in. Vi fick spela in en scen om och om igen tillslut blev det så kul att alla började garva. Hahah shit asså, vi dog verkligen av garv, till och med regissören började garva.

Nä men shit, riktigt najs och trevligt var det! Det kommer ni märka på bilderna nedanför.
För er som undrar så kan jag säga att reklamen kommer släppas någon gång i höst, den kommer bli tung tro mig!

Förra året fick jag höra att jag och David är lika varandra bara att han är mörkare och jag ljusare haha.



Efter att ha spelat in några scener var det dags för en paus och lite goda mackor! Ere subwääy elläh? Haha.

Soft, då vart man klar för dagen!

Kommentarer
» Anonym

Inte så lika, bara näsan :P

2010-06-21 // 22:42:20
» angie

väsby centrum haha :)

2010-06-21 // 22:43:44
URL: http://ppepita.blogg.se/
» Anonym

nice, moviestar o grejjer hahah

2010-06-21 // 23:17:07
» Anonym

jo ni liknar fan varandra ahahah om man kollar riktigt noga

2010-06-21 // 23:59:04
» Anonym

hhaha du borde säga att du skulle till väsby typ 1000 pers skulle va där och väntat på dig!

2010-06-22 // 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback