Shoo

Visst vare ett tag sen jag tog kort med webcamen:P
Tänkte uppdatera er lite snabbt bara.

Jag läste kommentarerna i det tidigare inlägget och de flesta vill att jag skapar en VM kategori så vi kör på det. Fotbollsvm börjar redan nu på Fredag och första matchen eller ska man säga öppningsmatchen är mellan Sydafrika och Mexiko.. Det kommer att bli en galen match, fotbollsvm 2010 arrangeras av just Southafrica!

Men hur som helst, idag så har jag typ sovit halva dagen haha.
Jag vaknade och såg att min kompis Sara hade skickat den nya designen till min mail så det ända jag behövde göra var då att kopiera och klistra in haha, inte så svårt va:P

Senare åkte jag iväg på mig träning och det gick bra bra på träningen, fick skjuss hem efteråt så jag var hemma tidigare än vanligt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att käka!
Fan vad gott det var, jag käkade pomes med typ lammkött.

Efter maten spelade jag FIFA mot Nebben, jag utklassade honom helt och hållet haha.
Vi spelade 3 matcher och jag vann alla 3. Den andra matchen vi spelade vann jag med 9-1.
Fatta vad lack han måste ha varit, han slängde säkert kontrollen i vägen och grejer haha.
Jag brukar driva och skicka sms till honom under matchens gång, jag brukar skriva saker som;
Brorsan ska jag ringa brandkåren? Det luktar brännt..:D
Vissa av er kanske inte förstår sig på det här men tro mig vi som diggar FIFA vet att man kockar som fan ibland.

Hur som helst, dagen börjar närma sig sitt slut snart så jag ska ta och softa nu.
Tänker lyssna på musik, logga in på facebook och chatta lite grann med vänner och läsare..
Aah ni förstår, jag ska ba relaaaax:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback