Soft mode

Shoo bloggen!

Jag vaknade för inte så länge sen så jag ska dricka juice och äta mackor nu.

Var inne på facebook en snabbis och såg att någon hade skrivit baby på sin status. När jag läste just baby så kom jag att tänka på en låt då de sjunger baby, baby, baby i början av låten. Nu kanske ni vet vilken låt jag syftar på? Men om inte så gör det inget, jag tänker bjuda er på låten nu. Måste bara säga att jag diggar den fett mycket och det var ett galet bra tag sen jag lyssnade på den senast.

Här har ni, tryck på play och njut.
All my life 
I've prayed for someone like you...

En riktig klassiker! Ni måste hålla med mig om att den är riktigt skön..
Jag orkar typ inte vara singel när jag hör den, vill veta hur det känns att vara käääär <3

Kommentarer
» Anonym

haha fett söt, du behöver inte rush in med kärlek du kommer hitta någon bra tjej snart du är fortfarande ung, du förtjänar en bra tjej för du verkar vara en bra kille!

2010-06-26 // 16:23:27
» Anonym

vad heter artisten?

2010-06-26 // 17:09:12
» Noshin

ArtisterNA heter K-Ci och JoJo och låten heter All My Life. Det är allvarligt den finaste RnB låten ever. Jag kommer ihåg när Rabih sjöng den på Idol. jag dooog! :)

2010-06-26 // 17:58:18
URL: http://noshinoamanda.blogg.se/
» A

Bryan haha sluta lek på facebook står de att du är i ett förhållande! svara på de om du kan.

2010-06-26 // 18:20:45
» Anonym

bryan shayne ward sjunger den mycke bättre än hán!

2010-06-26 // 18:58:02
» jag vet att du kmr läsa denna kommentaren så svara på den!!!!

Ellerhur bryan du har ju ett förhållande enligt din facebook? så vad är det du snackar om svara på de!!

2010-06-26 // 19:31:25
» catyyy

bli kär i mig tack ;)

2010-06-27 // 01:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback