Softish

Shoo bloggen!
Hoppas ni alla mår bra för själv mår jag toppen!!
Kom hem från träningen för ett tag sen, det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig på soffan i 10 minuter och bara vila. Det var galet varmt och soligt under träningen så jag kände att jag behövde vila en liten stund.

Det är helt sjukt, jag fick höra av TV4 och mina kompisar att det skulle regna idag men det är ju inte ens i närheten av något fuckin regn. Hatar TV4 vädret, de fuckade mina planer för idag fan, jag hade planerat på att ta mitt första dopp idag men det blev inte av för jag trodde det skulle regna. Lite dåligt av mig också att jag inte hade en plan B. Anyways, några vänner är och badar nu men jag orkar inte möta upp de nu, det är sent fan.. Klockan är snart halv 4, ska man ut och bada ska man dra hemifrån vid 1 om inte lite tidigare också.

Hur som helst, på träningen idag kändes det helt OK.
Innan träningen började så samlades vi och Miller förklarade lite om situationen med Mutumba och Bojan.
Han sa att han ska prata med pressen idag för att väldigt många har missförstått hela situationen..
Efter träningen sa Miller till mig att ta en isbad!! Jag började garva för jag aldrig har tagit ett isbad förut.
Det var skiiit kallt när jag doppade mig men efter någon minut så vänjer man sig med det kalla vattnet. Han sa att mina ben kommer kännas mycket lättare imorgon efter isbadet och det jag hoppas jag verkligen hehe.

Det var roligt i omklädningsrummet idag, jag och Dulee Johnson började snacka haha.
Han frågade mig om jag var en mix och jag ba ahh. Precis som alla andra frågade han mig hur mina föräldrar träffades så jag förklarade. Sen frågade jag honom WHERE ARE YOU FROOM??
Han ba IM FROM THE BEST COUNTRY IN AFRICA.. Jag ba haha tell me! Han ba GUESS!
Sen sa jag några länder och hade fel hela tiden. Hahah, jag sa ett land, jag vill inte säga vilket men då flippade han lite på mig, han ba DO I LOOK LIKE IM FROM .....:!?!? Jag ba No no sorry brodha :P
Tillslut sa han att han kommer från Liberien.
När jag bytte om så tafsade en spelare på mig också hahah, helt sick. Men tunga och trevliga är de asså.
Här har ni AIKs nyförvärv Admir Ćatović!
Snubben är skit skön och rolig haha, inte nog med det.. Han kör som en riktig rallyförare.
När vi satt i bilen var Dulee fett med rädd haha...

Aja, nu ska jag softa lite grann sen ska jag förmodligen röra mig till gymmet. Det är ju inga VM-Matcher idag, det är vila idag och imorgon, rätta mig om jag har fel. Men jag spanar in senare.

Juste, kan inte alla mina läsare göra mig en tjänst? Över 100 har redan gillat min sida men jag tror det finns mera personer som kan gilla den så kom igen fan haha, gilla sidan fan.

Hare gött allesammans!

Kommentarer
» BS

Fan vad coolt att du hänger med såna grabbar ;) ser fan ljust ut för din fotbollsframtid, hoppas man får se dig i de största klubbarna en dag :D

2010-06-30 // 15:44:52
» Anonym

Faan vad feet du är AIK'S A-LAG OCH SÅNT. Haha miller nya tränaren i aik väl? han var assisterande tränare i liverpool... Lycka till i framtiden Bryan

2010-06-30 // 16:11:47
» Kobe JordaN

Haha gissade du på somalia elr? :P cuz i got a feeling...

2010-06-30 // 16:21:22
» o

Haha gissade du på somalia elr? :P cuz i got a feeling...



hahah samma känsla

2010-06-30 // 16:42:34
» Jonni

Fan va najs att se dig lyckas. vet inte om du kommer ihåg mig men jag gick i din gammla skola i Sollentuna :D

Jag brukar läsa din blogg ibland ibland mannen varje gång jag läser den så är det något stort som har hänt som t.ex. reklaminspelningar, AIK!

Men ja vill ba säga lycka till du verkar veta vad du vill o kommer inte sitta still o vänta på att de ska komma till dig PEACE!

2010-06-30 // 17:43:37
» irini

va på rålis idag igen, och d va absoluuut inget badväder! börja nästan regna vid 3 tiden och d blåste som faan :/ men imorrn o freda skare bli skitbra väder så då kan du säkert ta ditt första dopp :)



tips: http://vader.hitta.se/Stockholm/ har nästan allti rätt ;)

2010-06-30 // 18:11:02
» Anonym

ska vi gifta oss min prins?:D

2010-06-30 // 18:17:39
» sss.

Varför är du så sliskig?

2010-06-30 // 18:44:00
» sara

hej bryan ! brukar läsa din blogg och diggar den mycke. har en fråga å ställa till dig! äru intresserad av nån brud just nu ? elr gillar du någon ? berätta för dina läsare (=

2010-06-30 // 19:18:11
» Anonym

tell me bt your mom and dad!! please! vill oxå veta

2010-06-30 // 20:57:10
» Black

spelar du i gnaget eller i råsunda. Sammarbetar lagen med varandra ?

2010-06-30 // 21:10:34
» Anonym

jag vill också veta hur dina föräldrar träffades, snälla berätta?(A)

2010-07-04 // 12:25:06
» Anonym

haha säkert du sa gambia

2010-07-14 // 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback