Softish

Shit, 70 kommentarer i det tidigare inlägget där jag frågade er vem ni tycker är bäst mellan Trey Songz och CB. Jag visste att många skulle kommentera, det är säkert värsta beefen mellan läsarna också...
- Chris Brown är bäst...
- Eh nej, vem fan är du som ska säga att han är bäst? Trey Songz all däy bejbii!
Haha, nä men jag har faktiskt inte hunnit läsa kommentarerna, jag tänker göra det imorgon!
Som ni ser har jag på mig en basket tröja.

Den är rätt så gammal men jag tycker den är skön, brukar ha på mig den hemma när jag softar:)
Det var min syrra Lizas t-shirt förut när hon spelade basket i laget Söder Blue Stars!

Shit asså, jag kommer ihåg att dom var bäst haha. Jag höll mig alltid till fotbollen men Liza försökte alltid få mig att gilla basket, när hon spelade basket ute på gården var jag nästan alltid med henne och jag tyckte det var kul. Fastän jag för det mesta bara fick springa och hämta bollen åt henne efter att hon kastat haha.
Nä men vi brukade spela one-on-one.. Ni känner väl igen det? En försvarar och en försöker dribbla och kasta in bollen i korgen. Diggar one-on-one fett mycket.. Det är kul!

Jag tyckte och tycker fortfarande basket är kul men bara när man spelar det på fritiden, att spela basket seriöst alltså spela i lag och så är inte min grej. Liza lyckades övertala mig en gång, jag kommer ihåg när hon köpte ett par Nike basketskor till mig från intersport och fixade provträning med akropol.
Haha, shit asså... Det var så otroligt tråkigt att jag aldrig gick tillbaka.

Basketövningar är så tråkiga, kommer ihåg att vi stod i led för att kasta bollen och grejen är den att det tog ett år tills man fick kasta:P Ni kanske känner igen det?
Nä, men det är olika, precis som jag älskar fotboll och träna fotboll så finns det så klart andra som tycker likadant gällande basketen. Men som sagt, att spela basket i lag och så är inget för mig men att lira och dunka lite på en skolgård och så är soft:)

Hur många av mina läsare lirar basket då?
Jag vet att jag har många läsare som är dansare men hur många här är basketlirare?
Vore kul att veta:)

Kommentarer
» BS

Fotboll är så mycket roligare än basket.. även att kolla på tv

2010-06-02 // 02:21:51
» Anonym

basketlirare här borta ! :)

2010-06-02 // 13:02:16
» Anonym

BASKET!!

2010-06-02 // 15:31:07
» Anonym

äälska baaskeet ! :D<3

2010-06-02 // 16:15:53
» Anonym

fotboll här! :P

2010-06-02 // 17:40:34
» Bee

proud to be a basketball player babyyyy

2010-06-02 // 17:54:35
» Anonym

Jag spelar Baaasket ;D

2010-06-02 // 21:51:28
» luandaaaa

Jaa spelar i Akropol :D

F95 :)

2010-06-03 // 18:56:07
URL: http://luandaazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback