Söndag

Shoo på er världens sötaste och skönaste läsare!
Hoppas ni mår bra för själv mår jag fett med bra!
Det här är mitt första inlägg för idag, visst kom det sent!
Jag har faktiskt inte hunnit blogga idag förens nu då..
Jag har spelat match och det gick jätte, jätte bra.

Jag vet att jag har några som vill se hur det gick för mig i matchen och jag kan redan nu säga att det gick bra och highlights från matchen kommer senare under veckan, ingen stress.

Hörde att Ghana vann med ett mål mot noll tidigare idag, fett nice ju. Glad för deras skull.

Det är Söndag och som vi alla vet är Söndagar oftast tråkiga.
Jag har försökt göra min rolig men folk bangar visst på att ha kul så vad ska man göra liksom..
Om det är någon som vill hitta på något så är det bara att höra av er haha.
Annars får jag väll ladda hem en bra film som jag kan se på senare ikväll.
Jag var på bio för några dagar sen men det var ett bra tag sen jag kollade på film hemma.
Så om inte det händer något ikväll så får det bli filmkväll för mig heeelt ensam......kul.
Juste, efter matchen tog jag och min kompis en sväng förbi festivalen i Solna.
Jag vet inte riktigt vad det är för festival men den har pågått i några dagar nu. Grejen är den att vi har tränar precis bredvid själva festivalen så vi hör musiken som spelas och allting.. Vi har varit fett med nyfikna och undrat vad det är som pågår där borta så idag efter matchen bestämde vi oss för att kolla läget haha.
Det verkade vara chill men vi var nog lite för gamla för det, det var faktiskt en tjej som frågade mig om det var jag som är Bryan och har en blogg.. Jag ba; Aaah hur visste du det? Haha, aja kärlek och respekt.

Spanar in snart igen, ingen stress, bless!

Kommentarer
» Anonym

du skulle ha kollat i fredags då va det dancehall tema med programledare från jamaice, riktigt gryymt! ;)

2010-06-13 // 21:23:08
» johanna

kolla denna http://www.youtube.com/watch?v=Y4-fuceJUmA&feature=PlayList&p=3EF8AFB85F7E667F&playnext_from=PL&index=63

2010-06-13 // 21:28:17
» Anonym

film tips : it's a boy girl thing



2010-06-13 // 23:47:51
» Soma

Din nya design är knas haha. Den passar inte din blogg typ...

2010-06-14 // 01:00:55
URL: http://somababamiri.blogg.se/
» Anonym

Drake släpper sitt album imon tänker du fixa den? lol har typ haft den 2 veckor nu liksom

2010-06-14 // 01:03:35
» BS

Jag gillar afrikanska lag.. blir fett glad om nåt land från Afrika går långt. Hoppas mest på Elfenbenskusten. Drogba!

2010-06-14 // 01:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback