Städning

Ni minns väl när jag skrev att jag skulle städa mitt rum, det var för inte så länge sen. Typ tre dagar sen.
Hur som helst så städade jag aldrig mitt rum den gången, jag spelade FIFA istället haha.
Nu har mitt rum blivit mycket stökigare!
Jag har kläder och två kuddar som ligger på golvet och massor med andra saker som inte ligger på plats.
Nu snackar jag inte bara utan nu tänker jag verkligen städa mitt rum.

Jag kollade precis på två avsnitt av programmet One On One som går på ZTV.
Den är såå fuckin rolig, haha shit asså. Programmet och avsnitten som ZTV visar är från 2002 och 2003 men det gör fan inget. One On One är skit kul att kolla på, någon mer här som kollar på det?

Aja, nu ska jag sätta på lite skön musik och börja städa.
Spanar in senare, Ciao!

Kommentarer
» Anonym

HAHAAHHA ONE ON OOOOOOOOOONEEEEEEE ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAR!

2010-06-30 // 23:00:16
» Anonym

me tooo! love it!

2010-06-30 // 23:55:37
» Anonym

i do. gillar killen med fina ögon och pappan!! katter båda 2

2010-07-01 // 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback