Städning

Kastar in ett inlägg lite snabbt bara.
Har legat i sängen och latat mig hela dagen, har varit inne på facebook och chattat med några vänner:)
Kom att tänka på att mitt rum var stökigt så fick en liten kick och tänkte att jag borde städa rummet.
Så det är precis vad jag gör nu, jag städar mitt rum samtidigt som jag pumpar skön musik med hög volym.
Just nu spelas LL Cool J - Love You Better! Fan vad skön det är asså, kommer aldrig att tröttna på den.
Lägger spikat upp den på bloggen senare ikväll!
Som ni ser har mitt hår växt rätt så mycket:P
Ska klippa mig imorgon, ingen stress haha.

Kommentarer
» nats

bryan du är jätte söt med hår jag tycker du borde spara det ett litet tag så vi får se hur du ser ut med ett mini afro !

2010-06-01 // 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback