STOMP THE YARD 2

Step Up 3D hade premiär förra veckan. Jag gick aldrig på premiären som jag hade tänkt göra men nu skiter jag i den filmen helt och hållet för Stomp The Yard 2 kommer snart:D Haha, nä men jag ska se på Step Up 3D frågan är bara när och om jag ska ladda hem den eller se den på bio.. Jag får se hur jag gör. Om någon här redan har sett Step Up 3D så kommentera gärna vad ni tycker om den, är den bra? Är den värd att se?
Jag kom att tänka på Trey Songz musikvideo, är han med något i filmen också eller?

Hur som helst så kommer Stomp The Yard 2 snart, det ni ska veta är att den inte kommer gå på bio!!
Den kommer att släppas direkt på Blue Ray och DVD så se till att köpa den snabbt för jag kan slå vad om att alla kommer vara ute efter den när den släpps, speciellt ni som håller på med dans!

Här har ni den officiella trailern till STOMP THE YARD HOMECOMING.
Och jaaa tjejer, eran favorit Columbus Short är med i filmen. Det var oklart till en början om han skulle medverka eller inte men tillslut medverkade han, jag har dock ingen aning om hur mycket han är med i filmen.
Jag tror inte han en lika stor roll som han hade i Stomp The Yard 1 men han är med i alla fall och det är ni väl glada över?

Kommentarer
» Bee

visar bilder på min man och grejer utan tillåtelse, not cool Bryan :)

2010-06-18 // 16:19:44
URL: http://citychain.blogg.se/
» Sarah

men hallow ja fatta nt skulle nt step up3D ha premiär 6 augusti så hur kan den ha peremiär förra veckan? ellr menar du i sverige ens??? Snälla svara på de jag måste veta plzzz!:)

2010-06-18 // 16:32:23
» Nathalie

de va streetdance 3D som hade premiär förra veckan inte step up

2010-06-18 // 16:36:58
» nicho

längtar till att filmen kommer ut aså! ;D å ja hoppas att Meagan Good är med så man får lite ögongodis också hehe ;)



Å btw, Bryan såg du USA matchen nyss? Den va fan hur skön som helst och lät den bästa matchen så här långt!

Jozy Altidore är ju sjuuk! ;p

2010-06-18 // 18:39:09
URL: http://nichow.blogg.se/
» Vic

Äntligen, man har ju längtat så fruktansvärd mycket.

2010-06-18 // 18:58:12
» Anonym

för det första den heter street dance 3d inte step up

och den är bra men ändå inte, dom blandar balett med street dance , aa kolla så får du se

2010-06-18 // 19:20:31
» nina

Du är så jävla ful och en riktig jävla player.

2010-06-18 // 19:59:50
» Anonym

Herregud jag blir så fucking hajpad när jag ser den här trailern, jag MÅSTE se den

2010-06-18 // 22:39:52
» Maja

Åh, visste inte att det skulle komma en tvåa, den måste jag se!

2010-06-18 // 23:05:16
URL: http://mcaria.blogg.se/
» julia

vet du när den kommer ut på dvd ??

2011-02-20 // 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback