Sol + Bad

Idag har det varit fett med skönt väder!

Jag fick höra att det ska bli lika bra väder imorgon också, fan vad najs att solen har kommit fram. Hoppas den är här för att stanna haha, seriöst det är bara passa på att njuta av vädret nu. Jag skulle vilja bada imorgon men jag har match senare på kvällen så jag skiter i det. Grejen är den att jag hinner bada imorgon, det är inte så att tiden stressar mig utan jag bangar för att jag kommer känna mig seg under matchen om jag badar...

Jag får helt enkelt ta och bada någon annan dag, tror jag gör det någon dag den här veckan. Jag är fan fett sugen ska ni veta! Jag har inte tagit ett dopp ännu, men som sagt jag är fett sugen. Fan varje gång jag tvättar händerna längtar jag till att ta mitt första dopp för iår hahah.

Man kan säga att min lov inte har börjat än för att jag fortfarande har fotbollsträningar, men på helgen spelar vi våran sista match innan uppehållet så om jag nu inte hinner bada den här veckan kommer jag SPIKAT göra det nästa vecka. Ingen stress...

Har ni badat något i sommar?
Jag kan slå vad om att många här var och badade idag??

Kommentarer
» C A R R O

Jag bada i maj... typ den 10 eller nått

2010-06-22 // 23:34:28
» M.A

Haha aa badade idag i Malmö! :D haha har du psykiska krafter elr vad? :P

2010-06-22 // 23:39:42
URL: http://facebook.com
» L.A- Nelly

Nej fan typ 10 gånger bara :( har jobbat hela tiden .. Men snart snart de kommer :DDDD

2010-06-22 // 23:52:54
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
» Anonym

OJOJOJ VISSTE NI ATT Bryan Massa har ett förhållande. checka in hans FACEBOOK

2010-06-23 // 00:18:06
» M TO THA O E

BRYAN DU MÅSTE BERÄTTA MED VEM OCH HUR HON SER UT SKÄMMMMMMMMMS INTE FÖRFAAAAAN!! :))

2010-06-23 // 00:19:15
» BS

Haha gillar inte att bada :P

2010-06-23 // 00:35:47
» Anonym

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhk381P2jz1Bm4uY56 kolla när Chris brown härmar när trey songz sjungar HAHAHAH för rolig video..

2010-06-23 // 01:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback