Svar på frågestund - Del 3

Nu ska ni få det ni har väntat på väldigt länge!!!
Nämligen lite svar från frågestunden jag hade under Maj månad.


vad tycker du om ciaras kropp och utseende?

vem är finast utav kim kardashian, christina milan och nicole scherzinger? förklara varför också och sen vem som kommer på andra och tredje plats.

du skriver inte mycket om beyonce, varför?

vem är den bästa manliga och kvinnliga sångare enligt en, DU MÅSTE VÄLJA EN UTAV VARJE OCH SÄG INTE JAG VET INTE ! hehehe


Ciara är fin fin, ingen snack om den saken.
Hennes kropp.. hmm, lite för tränad för min smak.. Men hon gör sin grej, tung på dans o allt!
Owi det var svårt... Ska jag vara ärlig kan jag inte ens svara på den frågan..
Alla de är otroligt vackra, drömtjejer allihopa!
Jadu, det vet jag inte.. Kommer väl skriva om henne nån gång snart..
Bästa manliga sångare tycker jag är Joe, han är riktigt grym..
Har flera favoriter men du vill att jag ska välja en så där har du.
Kvinnliga, Beyonce!

Spelar hudfärgen nån roll tycker du? är det ett måste att din tjej ska va ljus/mörk? eller tycker du att det e snyggt me både ljusa och mörka tjejer?

Spelar absolut ingen roll, min tjej kan vara mörk, hon kan vara ljus..
Det gäller bara för mig att få den där känslan för tjejen, vet inte riktigt hur jag ska förklara men typ kärlek vid första ögonkast.

vad är det seezzziiigaste du vet med tjejer?

Yeaah, sånna här frågor gillar jag haha.
Nä men seriöst, det säzzigaste jag vet med tjejer är de ger mig en nice blick!
Haha, det finns så mycket mer som t.ex. när tjejer med snygga ben och lår har hotpants men eftersom alla tejejer inte har det så valde jag att säga det där med blicken för alla tjejer kan ju bjuda på en nice blick:P

hej, hur gammal är du?
rumpa eller bröst ?
gillar du nån ?
dejtar nån ?

Jag är 18 blir 19 i November!
hmm. Shawty its you booty!
Njaa, näe!
Nope!

favorit låt just nu ?
Vilket/vilka land/länder kommer du ifrån?
Vilken typ av tjejer gillar du?

Älskar din blogg, du har grymmaste musik stilen & du är jätte söt ^^ <3 

Min favorit låt just nu är en brasiliansk låt som jag bjöd på i mitt senaste videoinlägg, för skön!
Kommer från Uganda och Vitryssland.
Tack så jätte mycket, skön du är haha <3 <3

Hur var det att växa upp i Rinkeby?
Är du stolt över att du kommer därifrån och om du blir en känd fotbollsspelare kommer du reppa Rby?

Det var skitkul! Så mycket som jag och grabbarna på gården busade haha. Minnen fan!
Jaja, det är jag och blir jag proffs så ere klart jag kommer att reppa byn!

om du fick välja en av de här alternativen vilket skulle de va?
En tjej som va skit snygg men dålig personlighet eller en tjej med skit bra personlighet men inte så fin?

Helt klart en tjej med skit bra personlighet men inte så fin.
Är så otroligt trött på tjejer som har en dålig personlighet, det är så mycket roligare och trevligare att vara med tjejer som är roliga, ärliga och sköna att vara med.

Bryanaaaaaaan ska vi gifta oss ? hahahahaha

Hahah, ahh kom:D

vad tycker du om tjejer som lägger ut nakna bilder på sig själv elle som i stort sett har lite kläder och visar upp det överallt?
Jadu, jag tycker inget illa eller bra om de.
Det är upp till var och en, de kanske gillar sin kropp så mycket att de vill dela med sig.
Kanske är det andra som inte har värsta kroppen som sitter och hatar sen också.
Nä men jag vet inte, vill inte bedömma sånt.

Vad vill du bli i framtiden, om inte fotbollsspelare?
Burgerking, max eller donken?
Hamburgare, kebab eller pizza?

Om inte fotbollsproffs så vill jag typ jobba.. ärligt talat jag vet inte.. finns bara en dröm o de bollen..
Hmm, tror det är donken jag gillar mest asså haha.
Den var också svår men tror jag säger kebab ahah.

vart köper du dina kepsar

Har inte köpt några på ett bra tag kan jag säga men jag köpte mina på speedway.

1. varför hatar du så mkt på barca ?
2. var superföy värda priset, är dom hårda i början?
3. när ska du flytta hemifrån ?

4. vad gick du ut med för betyg ? 

Haha, venne.. tål bara inte barca..
Jaa, superfly var lätt värda priset.. Assköna skor!
Det vet jag inte riktigt... time will tell.. måste samla ihop pengar först.
Jag gick ut med betyg jag kan känna mig stolt över :)

när hade du senast tjej och vem var det

Shit, det var så länge sen att jag knappt kommer ihåg hennes namn,... sorry

Vilken frisyr på tjejer gillar du bäst?
Plattat eller afro eller lockigt?

Plattat gillar jag mest på tjejer om jag ska vara ärlig.
Lockigt funkar också men det beror på om det passar tjejen eller inte men lockigt hela tiden kan också bli jobbigt så plattat tycker jag bäst om på tjejer. Fint och enkelt ba :)

skulle du inte kunna dejta en av dina läsare? Eller komma till olika städer och ha fika träff med dem typ.
Haha, sure om du betalar mina resor :P

skulle du kunna bli tillsammans med en kattig syrian? och ha ett stort syrianskt bröllop?

Jaaa lääätt fifan haha, de där e najsa grejer jue!

Har du nån faceboo k grupp ??

Japp det har jag, två stycken.
http://www.facebook.com/bryan.massa?ref=profile#!/group.php?gid=108611175844570&ref=ts
http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=116438368387647

Vad snackar du för språk hemma?

Ryska, svenska och english!

varför slutade du i vasalund och började i ett div 3 lag????

För att vasa var tveksamma på att ge mig ett a lags kontrakt direkt, de ville avakta tills sommaren och jag kände att jag ville utvecklas som spelare och spela senior fotboll så därför lämnade jag.

brunetter elr blondiner?
Gillar du när tjejer är långa eller korta? 

Som jag har sagt så många gånger förut, jag bryr mig inte så mycket om tjejer är långa eller korta.
Det viktigaste för mig är bara att få den där känslan för tjejen.
Om jag ska hålla på med en tjej bara sådär så måste jag har någon typ av känsla för henne för jag kan inte hålla på med en tjej om inte jag har känslor för henne. Samma sak när det gäller förhållande. Men då är det en annan slags känsla jag behöver, en känsla som får mig att vilja vara med henne och aldrig vilja släppa henne. Den känslan är galet svårt att få.
Så det spelar ingen roll om hon är kort, lång, brunett eller blondin!

Ha du varit i Afrika på semester eller något? Är det något du skulle vilja?

Nej har faktiskt inte det, ah lätt att jag skulle vilja göra det!

Vad tycker du om tjejer med löshår eller lösnaglar?
Vad tycker du om smala tjejer

Personligen gillar jag tjejer som är äkta, som har sitt riktiga hår och inte håller på med löshår och sånt. För tro mig när man tex håller på med en tjej som har löshår och håller på med hennes hår så tar hon bort handen eftersom håret typ kan trilla av haha. Så de jobbigt men annars bryr jag mig som sagt inte, jag bedömmer inte folk på det sättet, det är inget fel med löshår..
Smala tjejer? Asså sånna här frågor får mig att ställa dig frågan, vad vill du komma fram till?
Är det något fel på smala tjejer? Neje.. Jag tycker inget dåligt om smala tjejer, det gör jag inte men jag tycker det är najs när tjejer har lite kött på bena! Man vill ju ha något att klämma på;)

om en tjej var typ skiit söt osådär, men hade glugg i tänderna, skulle det störa dig?
Inte för att vara taskig men ja det skulle störa mig.
Jag stör mig fett på små grejer.. En kompis sa det till mig här om dagen också.
Jag berätta en sak till honom haha sen han ba; Bryan, brorsan du överdriver nu jag svär.
Men vad ska jag göra liksom? Jag är kräsen och stör mig väldigt ofta på små saker..
Jag försöker inte leta efter fel, nej nej men asså är det något som syns som inte går att missa så stör jag mig på det..

1. varför haaffar du inte tjejen som du hade fotograferingen med?
2. din tjejkompis, vart kommer hon ifrån?

Haha, bra fråga.. nä men det var ett jobb och ingen dejt.
Jag gjorde mitt jobb och hon gjorde sitt jobb. thats it!
Vilken tjejkompis syftar du på nu? hahaha.

vad tycker du om Justin Bieber??
asså är han bra dålig aa du fattar


Ska jag vara helt ärlig med dig har jag inte lyssnat på hans låtar.
Eller jo, idag när jag var med min kompis och köpte kläder så spelades hans låt i butiken.
Han sjöng baby baby baby hela tiden..
Aja, det var första gången jag hörde en av hans låtar.. Han är för liten för mig, jag kan inte sitta och lyssna på en 13 åring liksom haha. Nä,.. Han kanske är bra det vet jag inte eftersom jag inte har lyssnat ordentligt på hans låtar. Vissa läsare har kommenterat och bett mig lyssna på hans låtar men jag har inte orkat göra det eftersom jag känner att det inte finns något för mig att lyssna på..
Jag menar han är typ 13 14 år, små tjejerna kan sitta och lyssna på honom men inte jag hehe.



Kommentarer
» Anonym

BRYAN !?! justin bieber är faktist 16 ta kolla på wikipedia innan du skriver om kändisars ålder :)

2010-06-07 // 00:58:38
» hTc

Visste du att han är signad till Usher ?? haha

2010-06-07 // 01:01:12
» Victoria

okej bryan tycker nu att du dömer lite för fort.. :/

visst han är ung men bara för det så ska man inte dissa likson :/

ta och lyssna först ordentligt jag menar liksom han har fått hur bra kritik som helst från alla möjliga så som kim kardashian, usher, The Game, lil romeo, sean kingston, Diddy och listan går vidare liksom om de inte bryr som om att han är ung varför ska du??

jag tycker du bara ska ge han en chans sen om du inte gillar hans musik så är det helt upp till dig..



peace out!

2010-06-07 // 09:55:05
» Anonym

ja exakt, själv gillar jag inte bieber men fan i mig hatar jag han inte för hans ålder liksom

2010-06-07 // 11:12:50
» Anonym

justin bieber är inte 13 han är ju 16

2010-06-07 // 11:46:03
» Anonym

När kommer del 4? Du svarade ju inte på alla frågor,

2010-06-07 // 15:51:32
» Anonym

ahahhahha bryan, justin bieber är16 inte 13 :S

2010-06-07 // 20:08:24
» farre

BRYAN LYSSNA Nu! JAG ÄR SJ 17 ÅR (TJEJ) TRODDE INTE HELLER ATT JA SKULLE BÖRJA LYSSNA PÅ HONOM. Han såg ut o vara 12 enligt mig men han är 94:a. Han sjunger ganska bra snälla lyssna bara på några av hans låtar så kommer du fatta vad jag menar. Peace out

2010-06-07 // 22:32:36
» Anonym

nej bryan lyssna inte på bieber :) ogillar han enormt hahah

2010-06-08 // 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback