Svårt att sova...

Hallååå där!

Shit asså jag kan verkligen sova nu, jag är jätte pigg. Jag ligger bara och vrider och vänder på mig hela tiden.
Jag har försökt sova i typ en halvtimma och tillslut satte jag på laptopen för att trötta ut ögonen lite grann. Jag gick inte in på youtube som jag oftast brukar göra utan jag kollade på mina egna videos och fastnade för mina videos då jag sitter och svarar på era frågor från frågestunden jag hade förra året. Fan vad kul det är haha, fett najs att kolla tillbaka och höra vad jag hade för svar på era frågor.
Det har ju gått ett halv år sen jag satt och svarade på frågorna.

Del 1

Del 2

Del 3

Del 4

Del 5

Del 6

Del 7
Visst märkte man att jag blev tröttare och tröttare för varje del hahah. Jag minns att det blev lite jobbigt efter ett tag för det kändes som att frågorna aldrig tog slut. Men det var fan kul! Ni ställde roliga, bra, svåra och intressanta frågor till mig.

Vad säger ni, ska vi köra på en frågestund då jag svarar med videoinlägg?
Kommentera så jag vet, och sen en till grej. Jag skulle uppskatta om ni som surfar med explorer kan kommentera om ni ser alla videos i det här inlägget eller om ni bara ser det första.
Jag tror att jag har fixat så att man kan se alla, eller har jag fel?
För här om dagen när jag tipsade om låtar och la upp 3 låtar i ett och samma inlägg så var det några som klagade på att de bara kunde lyssna på första låten men inte de andra två.
Så please, kommentera om ni tycker vi ska köra på en frågestund då jag svarar med videoinlägg och om ni ser alla 7 delar i det här inlägget. Jag måste veta. Godnatt <3

Kommentarer
» Anonym

jaa faan, men dina videos funkar ej bara del 1 ?

2010-06-19 // 01:52:06
» Do it noow! please?

Hey You! :D

Har hittat en blogg som har FAKTISKT lika bra musik smak som mulattobee! ;D Checka in sidan; www.justyourmusic.blogg.se



Och NEJ, det är inte jag som har gjort bloggen, men tyckte synd om människan som kämpar för att du ska lyssna på den bästa musiken!



So checka in bloggen NU!! :D

2010-06-19 // 02:11:14
» Anonym

KLAAAAAAAAAAAAAART :)

2010-06-19 // 02:11:47
» Husby

JAAAAAAAA

2010-06-19 // 03:23:49
» Anonym

jaa ny frågestund!:D

2010-06-19 // 04:04:47
» Götebörgareeen

JAAA BRYAN :D haa en till frågestund med videoinlägg, fett kul att se din reaktion hahahah :)

2010-06-19 // 10:24:44
» Anonym

fixa din blogg, nästan hälften av texten försvinner ?

2010-06-19 // 12:29:27
» nicho

Haha jag kommer ihåg det här asså :p Ah spiik bryan, det är mycket mer intressant att hänga med i frågestunden när du lägger videoinlägg istället, och dina reaktioner är alltid så skööna ;D

2010-06-19 // 15:13:01
URL: http://nichow.blogg.se/
» emma

allt funkar, dunder!

du är katt.. riktig aså! :)) <3

2010-06-20 // 02:39:27
» Wharrrup B-rajjj

skulle du kunna tänka dig att vara ihop med en 97a elr 98a?



NEEEEEJ fatta NEEEEJ haha precis sån reaktion jag får! :P

2010-06-20 // 11:31:10
» Soma

JAg kan inte fatta att jag kollade på alla delar.. Du är rolig :)

2010-06-20 // 14:07:49
URL: http://somababamiri.blogg.se/
» amy

nice blogg. :)

kom in på den genom en christina millian bild på google, det funkar inte att gå in på din blogg när man söker vanligt.

2010-06-24 // 20:33:54
URL: http://amyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback