Tackar!

Shoo bloggen:D
Shit asså, vilken härlig dag jag hade igår, vilken härlig studentdag jag hade.
Den innehöll allt jag kunde tänka mig, flipp, glädje, tårar och mycket mer!!
Jag kommer skriva mer om hur det var lite senare, måste vila lite nu för jag är helt slut haha.
Trött, ont i ryggen och så.. Har inga krafter haha.
Men innan jag avslutar inlägget vill jag återigen tacka er alla som Grattat mig.
Om du nu har Grattat mig personligen eller skrivit till mig på facebook, skickat sms eller ringt mig, kommenterat här på bloggen.. Hur du än har Grattat mig så vill jag bara säga tack igen.

Tack jag svär, Tack. Mycket kärlek till er, hoppas ni får en fin dag. Puss.

Kommentarer
» S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

GRATTIIIS IGEN BRYAN :D!!! <3

2010-06-05 // 14:45:30
URL: http://sevdas.blogg.se/
» nora

hej bryan.

vi har bal nu i veckan och behöver hjälp med några hype låtar som får oss igång så därför vänder jag mig till dig eftersom jag vett att du har koll på sånt så aa:P

2010-06-05 // 15:57:11
» Anonym

Omg skojar du med mig converse bryan hahah lite stil kunde du haft iallafall..

2010-06-05 // 16:08:17
» arre

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-05 // 16:11:03
» vanessa

grattis bryan hoppas du hade en tuung dag! :)

2010-06-05 // 22:49:56
URL: http://assyreens.blogg.se/
» Anonym

grattis :D men var det inte du som var nykter? hahaha

2010-06-06 // 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback