The Dream - Turnt Out

Nu har jag skapat en RnB kategori, I hope you like it!
The Dream släppte idag sin andra singel från albumet Love King.
Jag måste säga att den här låten är galet skön!

Jag diggar The Dream enormt mycket, alla hans låtar är bra.. Han har inte en enda låt som jag inte diggar.
Helt seriöst The Dream är utan tvekan en av mina favoritartister! Hans låtar är bara för sköna och grejen är den att det finns så mycket bland. The Dream har många lugna rnb låtar som t.ex. den jag tänker bjuda er på nu, man skulle kunna somna till den. Och så har han många rnb låtar med grymt bra tempo som man vill röra sig till, jag syftar på låten Rockin that shit.

Den enda nackdelen med The Dream är att han har haffat min framtida wifey Christina Milian!
Haha nä men tung är han.. Jag ser verkligen fram emot albumet som släpps den 29de.

Här har ni andra singeln Turnt Out.
Tänk er att softa tillsammans med någon ni gillar typ på en strand och lyssna på den här låten... För chill jue!
Eller att ligga tillsammans på sängen i mörkret och ba relaax.. Ah ni förstår vad jag menar.. Så skön är låten, tycker jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback