Today was a good day!

Återigen en underbar dag!

Jag läste några kommentarer från det tidigare inlägget där några hade frågat mig om jag körde med Martin Mutumba och grabbarna idag, ja det gjorde jag. Jag och Mutumba var till och med anfallspar i den andra halvleken hehe.
Det var riktigt najs att få lira med AIKs A-Lag, hela anläggningen och allting var så professionellt.
Shit jag orkar inte ens förklara hur det kändes haha. Flavio och Bojan var roliga i omklädningsrummet, de sa roliga och sjuka grejer som jag inte vågar ta upp här på bloggen faktsikt haha. Men för chill var det.. Det där är fan drömmen, att få leva proffslivet.


Min kusin kom och kollade lite på slutet och efter att jag hade duschat visste vi inte vad vi skulle göra.
Vi hade inte bråttom hem på något sätt, jag kom på att mitt förra lag Vasalund skulle spela match mot Hammarby runt klockan 19:00 så vi åkte in till stan för att kolla på matchen. Men innan vi rörde oss till matchen stannade vi i donken för att käka.
Självklart passade man även på att köpa en Mcflurry med smarties!
Vi kollade på matchen, men bara på den första halvleken. Sen rörde vi oss hemåt för att vi båda haft en lång dag och började bli trötta.


David sa till mig att jag måste lyssna på Ice Cubes - Today was a good day och det är ju sant för idag var det en bra dag haha.
Shit asså, jag har inte lyssnat på den låten på jag vet inte hur länge men det är en låt man bara ska lyssna på när man haft en riktigt najs dag,
och det har jag ju haft!

Hur som helst, dagen börjar nu närma sig sitt slut och imorgon är det Fredag och Midsommar.
Jag har faktiskt inga planer för imorgon men något lär dyka upp.
Spanar in senare, puss på er alla söta och sköna läsare!
Ciao.

Kommentarer
» dylan

grattis mannen, du förtjänar det verkligen

2010-06-25 // 00:18:02
» A good good day

Shit bryan, fatta hur stor! Jävligt glad ska du vara fan! ååååh jag ryser fan!, de min dröm de.. att en dag bli upptäckt o spela med de större lagen. Grattis Bryan, fortsätt med det du gör så kommer du få ett namn snart! Glad för din skull! Ska sluta skriva nu hahaha e ba så glad för din skull nu tänker jag så här: Om han kan så kan jag! (även fast de svårare för mig som e tjej -.-) Aja happy 4 ya, good luck !

2010-06-25 // 00:42:02
» vanessa

de bra aiks A-lag nu.. snart kanske barca eller real kontaktar dig haha ;) men fortsätt gör din grej, du kommer komma riktigt långt!

2010-06-25 // 16:12:07
URL: http://assyreens.blogg.se/
» alåå

Kan du berätta lite om vad skillnaderna var mellan div 3 och allsvenskan?

2010-06-25 // 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback