6 Juni 2010

Shoo bloggen:D
Kom hem för ett bra tag sen, var och shoppade lite med en kompis.

Jag hittade typ det jag letade efter så jag är nöjd..
Det ända som är knaz var att jag inte köpte ett par örhängen. Jag tappade som sagt bort 4 örhängen i förrgår när jag tog studenten. 2st på flaket och 2st på kvällen när jag festade som en rockstar, så ett par nya örhängen är ett måste haha!

Vi gick in i en butik som har snygga blings i äkta silver. Jag var inte är säker på om jag skulle köpa ett par runda eller ett par fyrkantiga så jag ville testa örhängena men det fick jag inte. Jag visste inte heller vilken storlek på örhängena jag skulle köpa, jag var fett tveksam och grejen är den att jag inte pallar köpa ett par och sen ångra mig. Så därför ska jag ta och fundera över det och dra dit igen under den kommande veckan.

Men anyways, kläder hittade jag i alla fall och jag måste nog tacka min kompis som hjälpte mig att hitta lite saker som t.ex. blå/gula shirten jag har på mig på bilden.

Grejen var den att jag först tänkte köpa en sån shirt med färgen vit istället för blå och turkos istället för gul men hon tyckte att den blå/gula passade mig bättre, det tyckte jag också och därför köpte jag den.

Jag har märkt att jag gillar gult, det är fan najs... Speciellt på sommaren när jag är BRUN BRUN:D

Kommentarer
» Jenni

Bryan, tycker att du & hon passar utmärkt som par, hon e ju dessutom Latinaaaaaa ;)

2010-06-06 // 21:11:57
» sara

you GO GIRL! snygg brud!!

2010-06-06 // 21:47:50
» Anonym

Du har fått armar ju! Hur mycket väger du? Har du gått upp något i vikt sen du började gymma?

2010-06-06 // 22:05:15
» angie

tjejen på bilden är inte latina :P ser man ju direkt, hon är nånstans från mellanöstern gissar jag på :) men söt var hon!

2010-06-06 // 22:38:09
» jimena

man ser att hon INTE e latina, nej nej! gissar på kurd, syrian, iranie, därifrån ngnstans, aa, u get my point.. no es latina, blind ass jenni ;D

2010-06-07 // 16:16:48
» aweeni

tsss, alla ni e fan blinda, man ser ju dirre att bruden e från armenien, asså spikat!! vem som helst kan ju se de?! hon har ingen syrian näsa, o hon uppfyller inte alla krav föro va en kurd, d syns ju på henne att hon har land, o iranie...hur fan ser dom ut? hon har mer kläder på sej än en iranie! hon e btw mikket fin, skulle inte banga asså :D!!

2010-06-08 // 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback