Vilken dag

Skåååål för min underbara dag haha!

Nä men shit vilken skön dag jag har haft och jag kan säga att vädret gjorde dagen mycket bättre.

Dagen börjar med att jag vaknar av ett samtal, ett samtal där jag får veta att jag ska åka till Norge för att spela turnering med AIK's Junior lag! Jag ser verkligen fram emot det, det ska bli riktigt kul att få spela med AIK. För det första så har jag alltid velat lira i AIK men gjorde aldrig det eftersom jag ville vara med grabbarna i Vasalund. Och nu ska jag äntligen få ta på mig AIK kläder och lira turnering med de, haha för nice. Fick höra att det kommer vara grymma lag med i turneringen och som jag sa från början, jag ser verkligen fram emot det. Senast jag spelade en turnering utomlands var 2007, då jag var i Tjeckien med Vasalund, visst var det nice men det var en riktig lallar turnering.. Jag menar vi vann fan finalen med typ 11-1. Det som blir extra nice nu när jag åker iväg med AIK är att jag inte behöver betala något eller ta med mig något, jag behöver i princip bara ta med mig mina fotbollsskor haha, fööör nice!

Det här är bara början av min sköna dag ska ni veta.
Dagen fortsätter med att jag åker till Kista för att möta upp syrään!
Hon skulle som sagt leta efter present till sin kompis som fyller 30 år, hon hittade tyvärr ingen present men sa att hon skulle kolla vidare lite senare. Jag hittade i alla fall en riktigt nice skjorta som satt riktigt fint på mig och som jag skrev i det förra inlägget kunde jag inte motstå att köpa den haha.

Efter att ha varit med syrran i Kista så skyndade jag mig hem för att packa väskan och dra iväg på min match.
Vi hade match på bortaplan idag, matchen spelades på Kristinebergs IP och vi vann med 0-1.
Gissa om jag gjorde målet eller inte? Haha, gissade du på att jag gjorde målet så hade du rätt.
Det flyter verkligen på för mig när det gäller målproduktionen, jag har nu gjort 7 mål på 9 matcher.

Efter matchen åkte jag till Centralen för att möta upp min kusse, vi bestämde oss för att åka hem till honom.
Där åt jag middag och det satt riktigt fint efter en jobbig match. Gissa vad jag åt? Gissade du på tacos hade du rätt haha. Fett med gott var det. Efter att ha varit hos honom ett tag fick jag en present!
Jag ba what?? För vad liksom? De ba Bryan du har tagit studenten så här har du ett par nya Converse!
Jag blev fett med glad haha, för nice jue! Fick även pengar så Converse + pengar är inte fel någonstans kan jag säga!
Fick ett par mörkblåa Converse, ni som har följt min blogg i ett tag vet att jag redan har ett par mörkblåa Converse men det skadar inte med ett till par haha. Jag tänker vänta med att använda de jag fick idag tills de andra blir riktigt slitna.

Jag tänkte sova över där men sket i det och bestämde mig för att åka hem istället.
Det tar en stund att åka från honom till mig så jag lyssnade på musik på vägen hem.
När jag väl kom hem låg mitt efterlängtade Four Four Two på min säng. Det är en fotbollsmagazine för er som inte vet.
Jag prenumererade på den tidningen för en månad sen, men fick aldrig det senaste numret hem skickat så mamma hade ringt de igår för att klaga lite grann och whoops så skickade de det senaste numret till mig med direkten. Fatta att jag fick tidningen direkt, alltså en dag efter att mamma hade ringt och klagat haha. Det där kallar jag för bra service!
Ska ta och lägga mig under täcket nu och läsa lite grann!

Men visst håller ni med mig om att min dag har varit fett med nice!

Kommentarer
» privat..

har du funderat på att träffa dina bloggläsaren om dom så gärna ville träffa dig?

2010-06-24 // 02:22:30
» Anonym

Haha blir glad för din skull! Lycka till med AIK nu, men ta inte för givet att du kommer vara startspelare. Men lycka till!

2010-06-24 // 03:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback