Never Give Up

Har du tappat lusten på det du gör, fotbollen, skolan, dansen... Whatever, så vill jag att du nu klickar på play och kollar på min tredje motivation och inspirations video som jag gjort för alla mina fans som följer mig på min fan page. Den har knappt varit uppe i 24 timmar och redan har den massvis med kommentarer och likes, den har redan berört många och jag hoppas verkligen den berör dig med. Jag hoppas du blir motiverad, så motiverad att du sätter igång med det du måste göra direkt efter du sett videon. Det spelar ingen roll om det är läxor eller träning, gör det du ska! Men jag vill bara att ni gör mig en tjänst, kolla på den ensam och inte med någon vän för det är då du koncentrerar dig och tar åt dig som mest.

Kommentarer
» Anonym

Det är sjukt att du sitter och lägger ner tid på att göra de här videosarna till dina fans och läsare runt hela världen för att DOM ska aldrig ge upp sina drömmar. Det är så många unga som sitter och inte gör jack shit med sina liv. De går till skolan och klagar på allt varenda fucking dag. Sen finns det sådana som vi Bryan som kämpar för våra drömmar och det är så tungt av dig att inspirera oss ännu mer. Det finns liksom en anledning till att du lyckas. Man blir tårögd när man ser videon. Rösten i början. Asså allt. Du är guld. #Teamfightforyourdreams! Kärlek!

2011-12-07 // 16:10:28
» William

helt seriöst tack bryan, sedan jag träffade dig i örebro har du blivit en stor förebild mannen!

2011-12-07 // 17:02:30
» Anonym

bästaaaa!!!!!!!!!!

2011-12-07 // 18:16:15
» G

Kung är du Bryan Massa.

2011-12-07 // 18:49:51
» sandra

Tack Bryan! Du väckte mig just. Jag ska ta tag i mitt liv, sluta gnälla, kämpa för mina mål osv. Började redan idag, och det känns härligt! Tack mannen, du är en grym inspration! Tack!

2011-12-07 // 21:14:14
» D

Bryan!

Det finns människor som ofta skriver att man aldrig ska ge upp, fortsätta kämpa och så vidare, men så går det en period och tiden kommer då de själva ger upp sin dröm och slutar kämpa och jag vet att du inte är sådan, man tar verkligen åt sig av varje sak som du säger eller skriver, jag gissar på att det är sjukt många som ser upp till dig och så har vi hatare som gör det dubbelt så mycket än vad dina fans gör, keeep it up Bryan!

Jag är en tjej på 16 år som verkligen ser upp till dig, bor i Gbg och spelar fotboll 5 gånger i veckan, dansar dancehall & streetdance 2 gånger i veckan (Sammanlagt) och har bra betyg. Drömmen finns där men både du och alla andra som läser detta vet att det inte är lätt att nå den drömmen som tjej inom fotbollen, men någonstans mitt i det hela hittar jag mig själv i dina inspirations texter för jag tror verkligen på mig själv och försöker att sikta uppåt. När jag läser dina texter och ser dina videos så har jag lust att gå ut och springa, träna, plugga och göra massa sådant som kan leda fram till drömmen. Jag har följt din blogg länge, du är en stor inspiration för mig och jag hoppas verkligen du fortsätter med alla dessa videos! #StayStrong

Kärlek!

2011-12-07 // 22:16:45
» o.s

ey bror du vet själv de här e tunga grejer. du borde va stolt över de du gör . du sprider inspiration, o förändrar liv.

2011-12-08 // 01:52:51
» Anonym

two word , thank you <3

2011-12-10 // 11:46:48
» Anonym

2011-12-10 // 19:45:08
» Anonym

väldigt bra gjort. Tack för den! kämpa på

2011-12-10 // 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback