Love is in the air

En riktig chilldag är vad jag har haft idag, jag behöver inte gå in på några detaljer men dagen innehöll vad jag behövde för att orka hela veckan ut! Jag har även tränat och kickat boll med min broder idag, fett med nice var det eftersom vi körde i en inomhus/fotbollshall med konstgräs. Jag menar hur kul är det att spela boll utomhus i den här kylan? Det är iskallt ju.

Just nu tar jag det bara lugnt i rummet och softar, tänk att julen snart är här. All I want for Christmas is you ha!
I December kylan kan vi alla behöva lite kärlek. Stanna upp, känna efter och kramas! Det finns många som känner sig ensamma, speciellt runt denna tid på året. Helt ärligt, det är just den här perioden när julen närmar sig och när det är som mörkast ute som det är mysigast att gosa. Håller ni inte med mig?... Det finns typ inget bättre än att krypa under en varm filt och kolla på en bra film med någon man tycker om. Fan jag börjar hetta till nu, börjar bli på Love modet hehe.

Kommentarer
» hemligt

jag finns hääär :)

2011-12-14 // 22:47:14
» DS

Det finns hur många tjejer som helst där ute som är intresserade utav dig, någon utav de måste väl ändå kunna intressera dig?

svämmar ju över tjejer här och på facebook haha, det är bara mass-dejta sen hittar du din cindrella :) lycka till!

2011-12-15 // 10:42:04
URL: http://donkendez.blogg.se/
» johanna

haha så sant.



Vart har du köpt dina byxor o din keps på bilden ?

Tänkte köpa såna till min killkompis i jullklapp så jag uppskattar värkligen om du svarar :)

2011-12-16 // 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback