-

Vi alla är medvetna om att det är kyligt och kallt ute...
Men den här underbara tjejen får mig att bli lite varmare i kroppen i alla fall.
Hon är för fin, hennes skönhet bara stålar ut från bilden. Tycker ni inte också det?

Hur som helst...
Just nu så softar jag bara vid laptopen och nej, jag lyssnar faktiskt inte på musik ha!
Vilken chock eller hur? Jag som alltid brukar göra det.

Jag softar i mitt rum, dricker fanta, är inne på twitter och facebook så hojta till.
Funderar på att lägga mig snart eftersom jag är trött i kroppen..
Jag har fan inte varit hemma på nästan hela dagen, jag har varit i Södertälje men det visste ni säkert redan om? I alla fall de som följer mig på twitter för det twittra jag om.

Det är inte varje dag man är i Södertälje och fan vad lång tid det ska ta att åka dit.
Men egentligen så var det ingen big deal för att jag hade min iPhone med mig.
Musiken, twitter och allt annat underhållande fick mig att inte tänka på tiden.
Fina tjejer såg jag på pendeln också så jag ska inte klaga haha.

Tumba, Flempan och de andra stationerna åt det hållet verkar vara najsa ställen.
Men anyways, nu tänker jag borsta mina tänder och göra mig redo för sängen!
Spanar nog in med ett godnatt inlägg så håll ett utkik här på bloggen.
Deuces.

Kommentarer
» (;

Okej det är din dröm tjej men det börjar bli jobbigt nu haha, Hur är det med tummen? Hoppas den blir bättre ha! (;

kisseeeees!

2011-02-24 // 07:18:49
» Jessica

Vad gjorde du i Södertälje? :O :)

2011-02-24 // 09:29:04
» Anonym

vad håller hon tjejen på med då? vad jobbar hon som? och varför skriver du aldrig vad hon heter..

2011-02-24 // 21:00:18
» Anonym

BRYAN VEM ÄR TJEJEN!!?

2011-02-25 // 01:14:38
» Abdul :)

Vad heter tjejen på bilderna Bryan ? :)

2011-02-25 // 14:11:42
» ellie

vad heter hon ?! svara annars slutar jag läsa din blogg ;P

2011-02-25 // 18:22:22
» ellie

vad heter hon ?! svara annars slutar jag läsa din blogg ;P

2011-02-25 // 18:22:42
» ahmed

walla ! mannen säg vad hon heter haha du behöver inte fucka henne själv , säg vad hon heter du behöver inte spela över !

gillar din blogg iallafall / ahmed :)

2011-02-26 // 21:39:46
» mmaaddii

wäää säg vad hon heter fett jobbig

2011-02-27 // 15:27:31
» Anonym

ingen som vet vem Pretty boy floyd är :S??

2011-03-02 // 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback