15/2/2011

Okej Shoo på er alla läsare, jag kom från träningen för ett bra tag sen men jag har fortfarande inte hunnit käka något. Jag ska det snart och samtidigt kolla på episode 8 av min favoritserie Basketball Wives. Ni undrar kanske vem det är på bilden?

Jag kan säga direkt att det är min drömtjej ha. Exakt så, eller typ så vill jag att min framtida fru ska se ut. Jag gillar hennes ansiktsform och allting, hon är fett söt.
Säg inte nej. Hur som helst, jag är helt trött i kroppen så det ska bli skönt att få vila imorgon. Det är Champions League senare ikväll, jag tänker se på matchen mellan Tottenham och Milan. Det ska bli intressant att se hur Tottenham klarar sig mot Milan som är ett rutinerat Champions League lag. Men den stora dagen väntar imorgon då Arsenal tar sig an Barcelona hemma på Emirates Stadium i London!

Jag har varit fett aktiv på twitter idag, har svarat på frågor och typ chattat offentligt med en snygg tjej som jag tycker om. Men tyvärr bor hon inte i Sverige, hon bor ända borta i Miami.. Snacka om typiskt, min kompis Zarah kanske hade rätt i det hon sa till mig i förrgår. Jag kommer nog inte hitta min tjej i Sverige, det får bli i USA verkar det som ha.

Anyways, jag har lite mera bilder på drömtjejen för er som vill se så jag tänker lägga in flera bilder på henne senare ikväll. Hon är så vacker, tycker ni inte också det?
Till och med min holländska kompis som jag lärde känna när jag var i London och provtränade för Nike Academy undrade vad hennes namn är.

Nu måste jag rulla om jag ska hinna käka och se på basketball wives före Champions League. Varje avsnitt i basketball wives är 40 minuter lång så det är lite stress eftersom CL börjar kvart i 9. Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare, tung är ni!

Kommentarer
» zarah

Haha fan inte bra att Jag har rätt...usa e fett långt :/ men de kommer B :D

2011-02-15 // 20:11:22
URL: http://acksundbyberg.BlogSpot.com
» nicho

asså hon är perfekt!

2011-02-15 // 21:22:22
» natta

vad har hänt??? varför har du blogg.se nu förtiden?!!:(:(:(

2011-02-15 // 22:06:12
» Anonym

vaa heter göözzzén

2011-02-15 // 23:05:57
» yaaa diig

är ms anonymous ser ut som henne. Om det är det go for her man

2011-02-15 // 23:15:57
» Lotta Karlsson

Vad trevlig dina poster är! kommer definitivt läsa dina inlägg igen! (: Ha en kul dag =P

2011-02-23 // 14:54:21
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback