17/2/2011

Just nu är jag i vardagsrummet och kollar på reprisen från igår.
Jag käkade precis och kan fortfarande inte förstå att Arsenal lyckades vända matchen.
Som jag skrev igår tänker jag bära min Arsenal tröja stolthet hela veckan!

Ska snart iväg på träning och det är så otroligt skönt att inte behöva packa ner träningskläder i någon väska. Allt från fotbollsskor till träningskläder ligger på anläggningen. Bara en sån liten grej får mig att bli på bättre träningshumör om ni förstår vad jag menar. Förut var det ju alltid så att man gick med väska till träningarna och Mamma fick tvätta alla svettiga kläder men nu är de tiderna äntligen över.

Jag la precis in några sköna låtar i min iPhone som jag kan lyssna på, på vägen till träningen. Grejen är den att jag radera alla låtar som jag hade i min iPhone för typ 4 dagar sen. Det roliga var att den dagen jag raderade låtarna hade jag träning, så när jag satt på bussen och satte på mig hörlurarna kom jag på att det inte finns något att lyssna på eftersom jag raderat all musik haha. Snacka om dum! Nu har jag i alla fall lagt in några sköna låtar som jag kan lyssna på, jag gjorde det snabbt utan att ens bry mig om vilka låtar det var. Så när jag kommer hem tänker jag gå igenom min iPhone.

När jag kommer hem har jag också tänkt se på film.
Just nu har jag ingen aning om vilken film det blir men jag är sugen på en skräckis.
Har ni förslag på bra skräckisar så droppa en kommentar!

Kommentarer
» Anonym

Hej gubben:) Vill bara säga att jag ÄLSKAR dig! Alltså dina videoinlägg är såå himla underbara hahaha...du är så otroligt söt och charmig och jag LOVAR dig att du kommer hitta din prinssesa!:) Fortsätt med det du gör för du är så otroligt talangfull och du kommer helt klart bli något stort när du blir stor!



Kraam :)

2011-02-17 // 17:59:57
» August T

Se Piranha 3D , den er dødelig bryshan :p

2011-02-17 // 20:29:33
» Elin

kolla på rec! jag har bara sett tvåan, men har hört att ettan ska vara riktigt läskig.

2011-02-17 // 20:47:51
URL: http://eschluter.blogg.se/
» Aaron Lennon

The Unborn

Den e sjukt bra och läskig :P

2011-02-17 // 20:52:34
» BS

hm.. jag kollar nästan aldrig på skräck, men en jag sett är bra. The fourth kind.

2011-02-17 // 23:00:13
» A

The Amityville Horror

Silent Hill

The Thing måste du bara se

The Mist

The Omen

28 Days Later

2011-02-17 // 23:34:59
» M.B

Kolla på '' the book of eli '' Den är riktig tung ... Det är Denzel Washington som är huvudrollen .. den är överdrivet tung.. :D



eller min favvo rilm, the gladiator '' BÄSTA!

2011-02-18 // 13:34:02
» Anonym

Kolla på '' the book of eli '' Den är riktig tung ... Det är Denzel Washington som är huvudrollen .. den är överdrivet tung.. :D



eller min favvo rilm, the gladiator '' BÄSTA!

2011-02-18 // 13:34:21
» Anonym

det är en match som väntar på camp nou och jag kan lova dig att ni inte kommer klara av den bitch

2011-02-19 // 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback