4/2/2011

Sitter i vardagsrummet och kollar på Rapport med A-ekonomi på SVT1 haha.
Ska inte kolla så länge till eftersom jag ska se på film snart, jag laddade ner filmen TAKERS med T.I. & Chris Brown.
Har velat se den filmen sen i sommras men det har varit så svårt att få tag i den men äntligen finns den att ladda ner nu. Jag har höga förväntningar på den filmen så jag hoppas verkligen den inte gör mig besviken. Har någon av mina läsare sett den eller? Kasta gärna in en kommentar lite lätt och berätta vad du tycker om filmen, men säg inte vad den handlar om osv. Avslöja ingenting!

Nog om filmen, jag hade träning idag också men det kommer väl inte som någon nyhet direkt eller hur ha?
Det gick fett bra på träningen idag men ni ska veta att jag är fett trött i kroppen, skulle behöva lite massage jag lovar. Har jag någon söt läsare som bjuder på massage eller? Svär på allt att jag skulle göra vad som helst för att få en lång och skön massage ha!

Som jag skrev igår har jag inte så mycket ork för att göra saker på fritiden. Det är Fredag idag men fuck it, jag bryr mig inte och har typ aldrig gjort det heller ha. Jag ska som sagt bara chilla hemma och se på film, skulle i alla fall inte banga på att se på film med någon sötis. Det är alltid mysigt.. Nu när jag tränar så ofta så kanske det skulle vara bra att ha en tjej, tror ni inte det? Jag menar då tränar man bara och sen på fritiden är man med tjejen. Det kanske är en bra idé istället för att snacka med flera tjejer samtidigt och försöka träffa de, för sånt pallar man inte med längre.. Inte för att jag håller på så men im just sayin.. Skulle inte banga på att ha tjej, men som jag skrev igår så är frågan enkel..
Vart e hon?

Anyways, Mamma och Pappa drog till WILLYS så jag ska ta och softa på twitter under tiden. Sen när de kommer hem med goda saker tänker jag mysa till det och se på filmen TAKERS!

Kommentarer
» B

Det är faktiskt en av de bästa filmerna jag har sett, eftersom jag tyckte om Lottery Ticket som fan och det gjorde du med för att vi har typ samma filmsmak, så du kommer nog tycka filmen är grym :)!

2011-02-04 // 20:13:56
» Så äre

Tung du e! fortsätt!

2011-02-04 // 20:21:15
» Anonym

den e tung men inte så som jag förväntat mig :P

2011-02-04 // 20:24:22
» Anonym

TAKERS e gryyym, jag älskade den, såg den flera gånger om haha! Men älskar Idris Elba i filmen, han snackar både amerikansk och engelsk dialekt, TUNG e han :D

2011-02-04 // 21:04:12
» raya

Hej Bryaaan!

Har du nåra tips på vad man kan ge till sin kille på hans födelsdag plus så är det på alla hjärtans dag? :)

Reply to me as sooon as possible :)

2011-02-04 // 21:06:28
URL: http://raayoun.blogspot.com/
» Mona

den e så jävla bra du kommer gilla den säkert

2011-02-04 // 21:11:53
» loveyah

Bryan filmen är tung seriöst, många bra skådespelare och allt, helt enkelt en grym film.Du kommer inte bli besviken(:

Föresten så är det klart jag kan ge dig massage fan, haha utan tvekan sötis;) Btw, här är hon..;)

2011-02-04 // 21:39:48
» manne

takers äger !

2011-02-04 // 22:13:03
» J94

Ha inte för höga förväntningar som du har. Lätta på förväntningarna, den är inte så grym. Den är helt okej, personligen är den inte en av de bästa, tycker T.I. kunde skådespelat mycket bättre och handlingen kunde vara mer detaljerad, man vill veta mer om varför de är just Takers som de kallar sig, man blir lämnad tomhänt så den är bra men ha inte höga förväntningar, det allt jag säger ;)

2011-02-04 // 22:39:28
» Anonym

men bryan, vem var den där tjejen som du la upp på twitter typ förra veckan? du la nån bild å skrev "ms anonymous" man fick inte se hela hennes ansikte, but I could tell that she was one fiiiiiinee chick! Kim Kardashian material asså

2011-02-05 // 10:50:47
» lur OSS INTE

mannen försöker du lura oss eller vad hände med frågorna vi ställde för länge sen... svara på dom fan de är skitfult mot oss. följer din blogg o sånt men man blir sned på dig

2011-02-05 // 12:24:32
» Anonym

svara på frågestunden!!! :'(

2011-02-05 // 13:56:30
» Anonym

Bryan om du slutar leta så kan det vara lättare att hitta någon, allting kommer med tiden, kärleken också! :)

2011-02-05 // 14:46:38
» Anonym

Hej

2011-02-05 // 20:42:02
» Dona

Hejsan ! Va filmen bra ? Har också velat se den filmen. En annan grym film är city of god, baserad på en sann historia, jättehemsk. Men ha det bra så länge :).

2011-02-06 // 13:34:23
URL: http://balkanbrothers.blogg.se/
» K

Jo filmen var faktiskt riktigt bra. :)

2011-02-07 // 09:52:19
» Mona

snyggiing

2011-02-10 // 18:14:27
» nellie

HÄR ÄR JAG ! TJEJEN DU VILL KOLLA PÅ FILM MED HEHEH (A)

2011-02-10 // 20:04:08
URL: http://nellan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback