Alla hjärtans dag imorgon

Som ni alla säkert vet är det Alla hjärtans dag imorgon.
Jag antar att det är några stycken som känner och tänker precis som mig;
Vad fan ska jag göra och med vem ska jag spendera Alla hjärtans dag med?

Som ni alla vet är jag singel, jag har inte heller någon på G.
Så visst skulle det vara nice och mysigt att typ dra på bio med någon sötis, men ändå inte liksom. Det skulle inte kännas äkta om ni förstår vad jag menar, orka hitta på något med en random tjej bara för att det är Alla hjärtans dag. Det skulle kännas för desperat.. Okej, det är Alla hjärtans dag och man vill ju inte vara ensam direkt men vad kan jag göra liksom. Jag är inte i ett förhållande så jag får acceptera läget helt enkelt.

Vet ni vad, jag säger pass på Alla hjärtans dag.
Vissa säger att det är överskattat men det skulle jag inte vilja säga att jag tycker.
Det är en bra men tråkig dag för oss alla som är singlar. Ärligt talat, jag säger bara sanningen. Håller ni inte med mig? Btw, är man inte i ett förhållande så kan man alltid spendera dagen med sina nära och kära. Då menar jag allt från nära vänner till familjen, men det klart man egentligen vill och ska spendera Alla hjärtans dag med sin partner.

Jag önskar er alla som har någon en fin och kärleksfull dag imorgon :)

Kommentarer
» Anonym

du borde göra en tävling typ där dina läsare ska typ motivera varför just dom ska få en dag me dig typ kolla bio osånt

2011-02-13 // 23:41:55
» steff

hoppas du hittar din dream girl snart bryan!

ge inte upp hoppet och tänk inte på det så mycket.

hon kommer när hon kommer. when ur busy making plans the loves comes in the way. haha men ha lite tålamod

hon kommer när du minst anar det :)!

2011-02-15 // 19:35:13
» Anonym

Bryaan vad heter den där tjejn på bilden?

2012-08-21 // 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback