ARSENAL SEGER

Fan vad skönt att Arsenal vann över Barcelona! Vi spelade inte oavgjort utan vi vann!
Jag vet att det svider att läsa det här om man är Barca supporter men fatta att vi vände matchen på 5 minuter, jag säger det igen.. 5 minuter! Det som svider mest är nog att det kom på slutet av matchen... I era tankar hade ni säkert gjort klart att det blir en seger, precis som jag också trodde. Tro mig jag hade svårt att förstå vad som hade hänt efter det andra målet, jag var så hypad att jag tappade kontrollen.

De som håller på Barca försöker ta glädjen av oss Arsenal supportrar med att säga; Vänta till ni kommer till Camp Nou! Haha snälla, vem bryr sig om det just nu...
Igår är igår, idag är idag och imorgon är imorgon. Lämna oss som håller på Arsenal ifred, vi vill inte retas utan vi vill bara enjoy the moment om ni förstår vad jag menar.

Jag och min farsa trodde det var över efter 60 minuter, vi trodde ärligt talat att det var över. Robin Van Persie fick in en fin träff och dundrade in bollen i Valdez första stolpe, hoppet kom tillbaka och när Arshavin kom in på plan sa min pappa att han kommer göra mål. Men Arshavin sprang fram och tillbaka på sin kant utan att ens få röra bollen. Men när han sen fick läget tog han chansen och satte dit den! Tro mig vi flippade ur heeelt, det går inte beskriva med ord hur mycket vi flippade. Det blev som en fest hemma hos mig, jag tog av mig Arsenal tröjan och började hoppa. Pappa började också hoppa, jag började skrika av glädje och min syrra bara kollade på oss och garvade haha.

Men fan vad skönt det är med den här segern, så otroligt skönt att motbevisa alla som underskattade oss att de hade fel. Jag är så glad över att jag fått chansen att träffa flera Arsenal spelare. Jag gjorde det för nästan exakt en månad sen när jag var i England och självklart är det något jag kommer att minnas hela livet. Här har ni en bild på mig och Jack Wilshere. Och här har ni en bild på mig och matchhjälten Arshavin!

Nu ska jag lägga mig och försöka sova, jag kommer sova så gott.
Och vet ni vad? Jag kommer ha på mig min Arsenal tröja hela den här veckan haha!
In Arsenal we trust, god natt på er.

Kommentarer
» Johan

Hahah riktigt sköönt skrivet... Wear your arsenal shirt with kääääärlek :D

2011-02-17 // 00:32:59
» BS

Blev så sjukt glad.. jag som arsenalsupporter hade till och med gett upp hoppet, fittbarca kändes för starka haha :D

2011-02-17 // 08:36:14
» irma

barca e ändå världens bästa lag, no doubt about that :)

2011-02-17 // 16:19:28
URL: http://balkanbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback