Chill Fredag

Fan vad jag vill ha värme och sommar när jag ser på bilden!

Min Fredag börjar närma sig sitt slut medans den precis har börjat för de flesta.
Jag har haft en riktig chill fredag ska ni veta, dagen började med att jag sov ut mig.
När jag vaknade tog jag ingen dusch utan ett bad, ett varmt och skönt bad!

Med mig till badrummet hade jag, min laptop för att kunna lyssna på musik, min iPhone för att läsa lite fotbollsnyheter, twittra och kolla läget på facebook. Sist men inte minst hade jag också med mig ett glas Fanta! Det var fett nice, jag förstår inte att jag aldrig har gjort så tidigare... Ska lätt börja göra det oftare nu, det är ingen stress liksom...
Att dricka kall Fanta när man ligger i badkaret med varmt vatten är för skönt. Och ni alla som har följt mig här på bloggen i ett tag vet att jag älskar Fanta, det är för smarrigt!

Sen var det dags för träning, den sista för veckan och det kändes bra.. Som alltid.
Efter träningen tog jag en snabbdush eftersom jag hade bråttom in till stan för att möta upp min brolle. Vi hade typ 40 minuter på oss tills butikerna skulle stänga så jag hann inte leta efter örhängena som jag var ute efter. Istället kollade vi efter jeans på G-Star. Han hittade några som han gillade men tyvärr så var jeansen för stora, det värsta var att det var sista paret. Jag glömde bort att kolla på jeans eftersom jag blev helt tagen av en underbar tjej som jobbade där haha. Jag blev helt dum men spelade cool lol!

Vi båda blev hungriga tillslut så vi bestämde oss för att åka till Kista och käka.
Det var gott men också chill eftersom vi satt och snackade om allt möjligt..
Före vi skulle röra oss hemmåt gick vi förbi Levi's, där hittade han återigen ett par sköna jeans som han ville köpa men guess what!? Det fanns inte hans storlek hahah.
Jag testade jeansen och de satt skit snyggt på mig, ska in och köpa de imorgon!

Kommentarer
» madeleine

härligt det skulle vara med sommar.. :)

2011-03-02 // 01:50:05
URL: http://madeleineforssell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback