Dagens händelse

En bild som syrran tog på mig igår när jag pumpade i mitt rum.

Anyways, idag är det alla hjärtans dag men som jag skrev på twitter så är det en helt vanlig Måndag för mig. Jag hade träning under dagen och jag tror ärligt talat inte att ni förstår hur kallt det var att träna ute i den här kylan. Efter träningen käkade vi och hade snack, vi skulle välja ut 3 spelare som skulle representera spelarrådet.
Utav de 3 representanterna skulle en vara född efter året 1990.

Jag hörde någon säga; Alla röstar på Bryan, och då sa jag åt de att lägga av eftersom jag inte är den typen som tar tag i saker och ting. Jag är ingen ledare haha, hatar sånt. Inte ens under alla mina år i skolan har jag någonsin varit med i skolrådet fan.

Men guess what? När tränarna ropade upp de tre namnen förväntade jag mig knappast att jag skulle vara med. Jag sa ju åt grabbarna att inte rösta på mig så jag trodde att de skulle respektera det, men de gjorde de tydligen inte. Calle, Tudde & Bryan! Fett kul ju.. NOT! Vänta bara grabbar, payback is a biatch haha!

Kommentarer
» Anonym

small eeiww äcklig bryan

2011-02-17 // 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback