Dags för Veckans Låtar

Den här gången väljer jag ut veckans låtar helt själv igen!
Det blir som sagt 3 fräscha låtar på vänster sida av bloggen men även 3 videos.
Och det kan vara allt från live uppträdanden till musikvideos eller intervjuer.

Första låten jag väljer ut är I Get Lonely Too med Drake eftersom jag tycker om den galet mycket och har tänkt på den hela dagen idag. Andra låten får bli All Off med Chris Brown, ännu en låt som jag diggar galet mycket. Jag hade svårt för den i början, men efter att ha lyssnat på den några gånger så har jag fattat att jag gillar den. Ärligt talat hela låten är för najs.. Body is a blessing, ain't no second guessing.. Your clothes look good but they look great on the floor.. Baby you want it all the time and I do to...
Ja, ni förstår.. Jag skulle kunna lägga upp hela texten till låten haha, för nice är den.
Tredje låten blir Aint Thinking About You med Bow Weezy!

Vilka videos det är jag har valt ut hittar ni på vänster sida under låtarna.

Kommentarer
» andre

När får vi börja välja igen?

2011-02-23 // 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback