Do me a favour

Tar det lugnt och äter peperoni bara sådär haha, helt ovanligt.. Eller?
De är fett goda i alla fall, inte för starka eller för svaga.. Något mitt emellan..

Anyways, jag vill att ni läsare gör mig en liten tjänst.
Det är inget jobbigt jag lovar haha, det tar bara några sekunder.
Jag vill att ni klickar på gilla knappen där nere på verktygsfältet.
Gör det inte bara för att jag ber er om det utan gör det om ni diggar min blogg.

Min blogg hade ju runt 800 likes när det hette MulattoBee.se så jag vill komma upp till den siffran igen. Några kanske undrar vad som hände med adressen? Det var så att företaget som gav mig adressen MulattoBee.se gick i konkurs i början av veckan så därför är jag tillbaka till Mulattobee.blogg.se. Men det är ingen fara, bloggen är den samma. Så klicka på gilla knappen nu och låt oss komma upp till 800 igen, om inte mer!

Jag uppskattar verkligen er alla som gillar min blogg, massor med kärlek till er.
Klickar ni på gilla knappen kommer det dyka upp en länk på eran profil men det visste ni säkert redan. Länken kan ni radera om ni vill, det bryr jag mig inte om.  Im out, Peace!

Kommentarer
» Anonym

Already did ;)

2011-02-17 // 22:04:01
» Caarrooo

Lyssna! B.O.B as nice

http://www.youtube.com/watch?v=KkKG33-XtpA&feature=fvwrel

2011-02-17 // 22:09:30
» BS

haha folk verkar missuppfatta och gillar det här inlägget. Gilla facebookikonen i verktygsfältet längst ner på bloggen haha :p

2011-02-17 // 23:01:15
» M.B

Shoo bror



Ej bror jag gillar men det funkar ej det står bara '' fel '' men vill att du ska veta att jag diggar din blogg sen längesen carry on like this bro ;)

2011-02-18 // 10:24:15
» suzan

hej bryan, eftersom du har blivit ganska bra vänn med adam tensta kan inte du då följa med han upp till sundsvall då han ska coacha svergies bästa basketspelare skulle va gryyyyyymt om man fick se dig där, kanske int ekommer gå men man vet alrdig om man inte frågar right?:)

2011-02-18 // 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback