FOR THE FIRST TIME IM IN LOVE!

Junior high played them. High school played them. College well, you know… played them
Me and my friends use to laugh about it, how we fade ’em
Now cupid is aiming his arrow right there at me
No more nonchalence can I be, with you here starring at me
With the most beautiful eyes that a n-gga ever seen
You pull an emotional vibe from my soul, look at me
You got my heart beating like my back is filled with batteries

For the first time Im in love,
And I wanna tell everybody . . . ♪ ♪ ♫ ♥

Kommentarer
» Anonym

for the first time i FEEL love! :D, hihi DRIZZYYYYYYYYY han e så tung!

2011-02-04 // 17:16:41
» beundrare

bryan vad har hänt du uppdaterar aldrig längre, går in på din blogg flera gånger om dagen och hoppas att du har uppdaterat men lika besviken blir jag varje gång när jag ser att sista inlägget är det jag har läst om och om flera gånger. jag saknar vår bloggkung, snälla kom tillbaka!

du är grym!

2011-02-04 // 18:59:33
» beundrare

bryan vad har hänt du uppdaterar aldrig längre, går in på din blogg flera gånger om dagen och hoppas att du har uppdaterat men lika besviken blir jag varje gång när jag ser att sista inlägget är det jag har läst om och om flera gånger. jag saknar vår bloggkung, snälla kom tillbaka!

du är grym!

2011-02-04 // 19:00:15
» Anonym

Sanningen bro är att bloggen fuckar för dig! Vilken guzz förutom barn vill ha dig mannen? Din blogg är pinsam.. dina videoinlägg hur du sjunger tror tjejer skulle skämmas om de var tsm med dig

2011-02-08 // 22:21:34
» S to the ara.

Shuuä =) Bästa låten dedära. Duuu, jag har en liten fråga. Vad tycker du om jeremys transparanta sneakers? Vore kul att veta vad du tkr. =) Du ser några bilder här:



http://herecomesthedrama.blogg.se/2011/february/jeremy-scott.html#comment



Blesss =))

2011-02-12 // 00:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback