LET THEM HATERS HATE

Vad är det första ni tänker på när ni ser den här bilden?
Själv tänker jag att han sitter på pallen och skrattar åt alla hatare haha.

Jag vet inte hur ni känner men det är så det ska vara, tycker jag i alla fall...
Antingen så struntar man i hatarna helt genom att inte bry sig om vad de tycker, tänker och säger eller så garvar man bara åt dom. Hatare har helt enkelt inget liv...

Och jag har aldrig förstått mig på riktigt hat egentligen, visst jag kanske har varit på tex. Kissie under tiden jag har bloggat med allt har varit på skojj. Ingenting har varit direkt från hjärtat utan det har sagts grejer bara för att underhålla er läsare. Kanske lite svårt att förklara men alla bloggare förstår nog vad jag menar, ibland så gör man saker bara för att hålla igång bloggen och få sina läsare att bli aktiva..
Keep on hatin' bitcheees!

Men i alla fall, hat kan vara ett intressant ämne faktiskt.
Inte för att jag bryr mig om hatare men jag kom att tänka på det nu från ingenstans.
Jag har till och med en fråga som jag vill ställa till alla hatare där ute...
Varför hata? Ärligt talat kan inte bara någon hatare svara ärligt på den frågan, varför?

Jag menar det är inte som att man får något pris som årets hatare 2011 haha!
Varför inte försöka göra något åt saken så att man inte är i en situation för att hata.
Förstår ni vad jag menar eller? För jag tror att dom som hatar på andra inte har tillräckligt bra självförtroende så varför inte försöka focusera på att bygga upp det? Varför slösa tid på att försöka trycka ner någon annan bara för att man själv inte är nöjd med sig själv eller med sin situation tex.

Personligen så tar jag aldrig åt mig, jag bryr mig fullständigt inte om vad andra säger.
Många beundrar mig för det och frågar hur jag gör för att undvika negativa kommentarer och jag kan säga direkt att det inte är något som jag hade bara sådär. Det är något som jag har tränat upp, jag säger inte att jag har varit hatad under hela min uppväxt för det har jag inte. Men det har alltid funnits några som hatar på en, i början tog man ju åt sig.. Man funderade varför dom hatar osv men efter ett tag så inser man att de som försöker trycka ner andra gör det för att de själva inte är nöjda med sin situation. På så sätt blir de svartsjuka och börjar hata.

Intressant ämne eller hur!? Men kom ihåg att haters makes you famous :)

Kommentarer
» nikeeei

så jävla rätt bryan !!!!

2011-02-23 // 11:38:58
» I still like your blog

Den där frågan kan jag ta och svara på nu. Jag är ingen hatare så du vet, eller jag skulle inte kalla mig själv hatare, för jag hatar ingen, men jag tror vi människor har olika åsikter om vissa saker, och låt oss vara ärlig du är skämmig ibland, och som den person jag är tänker jag inte hålla det för mig själv, jag säger det. Du är skämmig. Vissa av dina videoklipp är jättelöjliga, man tror inte du är seriös, men det är du, och det är de som är så otroligt synd.



I'm not hatin , I'm just sayin

2011-02-23 // 11:58:24
URL: http://http:/
» Anonym

Om man inte tar åt sig då visar man inte det. Men du sitter och gör en inlägg om det ämnet, det visar ju bara hur mycket du påverkas av dina såkallade ''haters''. Varför har du en blogg om du inte kan ta kritik/negativa kommentarer. Be a man for god seicks

2011-02-23 // 12:00:51
» You make haters famous

istället för att sitta och skriva ett inlägg om de, ska du skita i deras existens, de förtjänar inte ett inlägg. jag tror inte problemet ligger hos en själv..man kanske bara ogillar dig? du kan inte bara dra slutsatser om att de är avundsjuka. its hater not haters. de hatar bara din blogg? get it?

2011-02-23 // 12:26:48
» Anonym

lyssna det finns inga haters wtf DET ÄR SANNINGEN allt som skrivs här är 100% sanning

2011-02-23 // 16:21:33
» Cashiie

Så skön attityd du har Bryan ! ;)

2011-02-23 // 16:23:08
» Vanii, keke

okey vi förstår dig men det är tiden att inse sanningen du kommer aldrig få din så kallad dröm-tjej heheh NIGGA u never gonna get a girl like that that....a fackt

heheheh och föresten vrf tog du bort våran kommerntar förut heheeh du vet att de är saningen hon är floyds mayweather blivande fru SOORY NIGGA

2011-02-23 // 17:12:53
» breeze

haha förstår inte ettt ord av va kommentaren över mig säger...



Hursomhelst, riktigt tuung inlägg bryan! kunde inte sagt det bättre själv. å de bästa delen är ju att de verkligen är så! folk som är osäkra eller inte nöjda me sin situation försöker trycka ner andra till deras nivå.. inte ofta dom lyckas though...



Aja tungt inlägg bror!

2011-02-23 // 18:25:46
» Honestly? Take the criticism and learn from them - Tyra Banks.

Varför tog du bort min kommentar? Inte arg alls, utom mest nyfiken. Vilken del tog du åt dig mest, var det när jag kanske nämnde att man ogilla dig pga hur du är som person? För face it, man hatar inte dig pga bloggen och att du är ''succesful'' man hatar dig för HUR du är. Besides no one likes a guy who ''shows of waaay too much like u''. Slår vad om att du inte är lika ball i verkligheten. Lär dig en sak: Haters gon Hate. Det är deras jobb, men min jobb är inte kränka dig , få dig att må dåligt, men plikt är att tala om för dig vad du gör fel, annars kommer du fortsätta göra samma misstag om och om igen. Like dude, wheres ur limit? For god seick gååå på terapi du lär behöva det

2011-02-23 // 20:33:09
» yooe robinho elr ja menar breeezy ops menar romeo ja e din 999999 hatare

1 d bra att hata asså om du vill kma nånstans jag måste hata sönder på dej asså du blir helt enkelt bättre jao så om du vill kan hata sönder på dej på 1 min sen finns d ordet sänka kan sänka dej på1 min driver men kan hata sönder ouuuhf du anar inte så vi hatare måste hata ja hatar på alla mina vänner jao det är ett måste ja killlen asså han fick ett par air max igår han börjar leka han har stilen killen jao , så måste hata på HATA HATA HATA HATA HATA kolla på beyoncey henne s vänner hata sönder ja hon ska leka hon har kattit kropp hon gick på en fuking träning hon tror alla stirrar på hennes kropp alla hata på henne hon fixa värsta kroppen innan den vaaa helt V

2011-02-23 // 22:13:56
» BS

"Årets hatare 2011" hahaha.. vinnaren får en box :p

2011-02-23 // 23:47:53
» Har tunga meriter på min lista årets hatar 08 09 10 hoppas ja blir 11 med playa haater

Mannen du kmr inte få din dröm wifey medans du sitter hemma o spelar in en video 24 o låtsas sjunga te den asså bow han tror han e chris brown ett tag senare han e binho igen lak bestäm dej vem vill du va killen. O plus den här nike grejen ja säger min granne som spelar på gården varje dag han skulle kma in i nike laget med sina baftofflor samtidigt startplats mannen den handlar inte om träna sova shit du behöver ba tänka fucket ska ut o show sönder dem nått som du aldrig gör killen han går o klipper ut varje klipp från en match han klipper ut det bästa han har gjort på hela hans karriräar vissa dem klipper ut det dem har gjort på en match o videon kanske e en dvdrip film medans din e kvart lak hela ditt liv , hahahah men driver man msåte sitta o hata annars man blir inte bättre tror mej du kmr bli bättre , ÅHNEJ KILLEN SLUTA DRÖM HAN TROR HAN SKA FÅ DEN DÄR GUZZEN HAN HAR på BILD du har tur ba om kollar snett på dej o spottar på dej då för dej det e yhes om du ens får kolla på henne kanske om hon dör , din nr1 hatare

2011-02-24 // 00:19:28
» Nasri

2011-02-24 // 12:22:52
» sally

Hahahaha omg varför så onda och folk hatar inte på dig för att de vill vara som du eller att du har något som andra inte har . Vakna det är för att du tror att du är något som du inte är en . Såg du jag skrev en när du är det då kan du säga att folk hatar dig för fel plus ta ner dina krav killen du är ingen chris brown eller bow wow

2011-02-24 // 14:21:24
URL: http://bossdiva.blogg.se/
» Anonym

Ja, du förstår..såna haters som de där ovanför, de är riktigt läskiga. Kan inte fatta att man skriver en hel uppsats om hur man hatar dig personligen. Som sagt jag är i alla fall ingen hater

2011-02-24 // 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback