Good Morning!!

En bild på mig från 2009 ha!

Men hur som helst, GOD MORGON på er... Hoppas ni är pigga som mig.
Annars kommer ni ju inte orka läsa det här hypade inlägget hahah.
Okej jag ska inte börja överdriva nu men jag är glad, vet inte riktigt varför.
Jag vaknade helt enkelt på ett stålande humör :-)

Ni borde också vara glada, sista dagen i skolan sen är det ju en hel vecka med lov!
Kan tänka mig att det är skönt med tanke på all stress, speciellt för er som går i 3an.

Jag har träning idag och jag ser verkligen fram emot den.
Det är den sista träningen den här veckan och sen har jag match imorgon.
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska in till stan med min broder och softa lite grann.
Vi har inte planerat något utan vi tar kvällen som den kommer.. Jag ska leta efter ett par örhängen som jag vill ha och sen kanske vi käkar, snackar skit, haffar tjejer osv ha! Chillin ba. Ingen stress men nu ska jag dra, spanar in lite senare. Deuces.

Kommentarer
» Sleepy

Soft blogg vet varför du vakna på bra humör för det är FRIDAY ;)



2011-02-25 // 13:03:41
URL: http://densannaverkligheten.blogg.se/
» Anonym

visa bild eller video på örhängerna sen :)

2011-02-25 // 16:51:32
» D

jag har inget lov, min skola är sääär:((

2011-02-25 // 17:36:29
» andre

Malmö har haft lov hela denna veckan, skola snart igen :(

2011-02-26 // 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback