Hello x3

Wats up? Jag hoppas ni klarade er fint utan något inlägg under hela Fredagen...
Det verkar som det i alla fall, eftersom ingen har kommenterat; Bryan börja blogga!!

Vissa kanske undrar vad jag har gjort och varför jag inte bloggade på hela dagen igår.
Jag kan säga direkt att jag inte gjorde något speciellt i Fredags, jag hade träning på dagen och senare på kvällen var jag så fuckin trött att jag knappast orkade sitta vid laptopen. Jag la mig i sängen, kollade på tv i ett litet tag och sen deckade jag vid kl. 9.

Just nu sitter jag i köket och tjockar i mig Pringles chips med smaken Sour Cream & Onion. Mamma sitter i vardagsrummet och pratar i telefon med våra släktingar från Vitryssland, därför pallar jag inte sitta där för tillfället. Hon pratar så högt att jag knappt hör musiken jag lyssnar på haha. Jag ville göra det enkelt så jag förflytta på mig.

Men anyways fett gott är det med Pringles!
Tur har jag som inte blir en tjockis av att äta skräp. Det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag tränar varje dag, men ärligt talat så har jag alltid varit så.
Ända sen jag var en liten kid har jag kunnat äta skräpmat utan att bli fät.
But wait, det kanske är för att jag tränade när jag var liten också hahah...

Shit det är nonsense, jag skriver och skriver men kommer alltid fram till samma sak. Alltså att det är mina träningar som gör att jag kan trycka i mig vad jag vill utan att ens bry mig. Och det är ju skönt. Inte för att jag har haft den känslan av att oroa mig över vad jag stoppar i mig hela tiden men ändå liksom. Man har ju fått höra av många, speciellt tjejer. Att de tänker så mycket på vad de äter för de inte vill gå upp i vikt...
Jag menar håll igång kroppen så behöver du inte oroa dig, det är mitt råd!

Det blev mycket snack om kroppen nu, helt oväntat ju haha. Men det är ju bara bra fan.. Det gäller att ta hand om hälsan. Och just såna här inlägg gör min blogg lite unikare än andra, jag börjar skriva om min dag och helt plötsligt är jag inne på något helt annat. Ibland så vet man aldrig vad mina inlägg kommer att handla om så det gäller alltid att hänga med och vara beredd!! Haha, kärlek och repskt till er alla söta och sköna läsare.

Kommentarer
» Lydia

Hahaha jag känner igen mig. Det är så med utländska föräldrar. De ska alltid skrika i telefon när de ringer till hemlandet. Helt sjukt.

2011-02-19 // 22:10:27
» MB

hahaha de samma sak här med föräldrar bror, men samma sak igen här när det gäller skräp mat har ätit det ända sen jag var liten ;) men carry on like this bro !

2011-02-19 // 22:35:54
» shuu!

Bryaaan! Kommer du på Trey Songz konsert i april eller? Man kanske får chansen att se dig då :D Du har inte ens nämnt om konserten i bloggen..trodde du diggade honom?



Take care

2011-02-19 // 22:39:47
» A

de handlar ju oxå om vad du stoppar i dig innan träningen, vissa tror inte att det spelar roll fast det gör det verkligen, det är stor skillnad om du käkar havegrynsgröt på morgonen innan träning än att käka flingor eller några få enkla mackor.

2011-02-19 // 22:50:48
» Anonym

bryan, ETT inlägg på två dagar, inte okej! :O

säger det inte bara för att du nämnde de nu men för att jag kollade din blogg fleeeeera gånger igår och du hade inte skrivit ngt, tänkte att du va riktigt busy eller ngt...

kom igen nu, du sa ju att du bloggar som aldrig förr :P kom igendå, blogga! :D

2011-02-20 // 00:12:50
» Dennis

Bryan vad hände med att du skulle svara på frågorna så fort du kom du har typ glömt de ju?:S men vad har hänt med mulattobee.se det fungerar inte längre man måste skriva mulattobee.blogg.se

2011-02-20 // 09:05:18
» Anonym

när kommer frågorna vafan? flera månader nu fan

2011-02-20 // 18:43:42
» pegah

diggar din blogg:)

2011-02-20 // 21:11:40
URL: http://pegahochyasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback