ICE COLD

Shoooo på er alla söta och sköna läsare!!!
Är det bra med er eller? Allt är bra med mig förutom att jag har ont i tummen haha.

Fan vad kallt det är!! Ärligt talat jag orkar inte mer, jag står inte ut med den här kylan.
Det är överdrivet kallt ute, så kallt att man knappt vill röra sig hemifrån...
Jag vet inte hur ni känner men jag antar att ni känner detsamma, eller?

Det roliga är att en tjej frågade mig om jag ville gå ut på promenad.
Jag blev helt chockad! Jag fattade inte om hon drev eller var seriös haha.
Visst är det gulligt av henne att fråga och visst är det mysigt med promenader.
Men softa halå.. Aldrig att jag går ut och promenerar när det är -18 haha, aldrig i livet!!
Låt det vara Beyonce som vill promenera, jag stannar hemma i alla fall. That's it.

Jag menar hellre vara inomhus och mysa till det lite grann genom att se på film.
Men förlåt mig ha, jag måste bara säga det igen.. Promenad i den här kylan.. Neva eva!
Deuces.

Kommentarer
» Frida warberg

Bästa bloggen seriöst ! läser den varje dag , fortsätt som du gör ! Kul att killar också '' vågar '' på sig videobloggar :D



puss godnatt.

2011-02-23 // 23:38:46
URL: http://fwarberg.blogg.se/
» sariitaaah

håller me dig totallt! jag får ångest bara man går till skolan på morgonen, "varför kan jag inte bara få sova i min varma säng?" pallar inte me de här vädret asså! xD

som jag sa till min kompis, JAG ÄR INTE GJORD FÖR SÅNT HÄR KLIMAT!

Grym blogg btw :D

2011-02-23 // 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback