LOVE DON'T CHANGE.


I know true love aint easy. And girl I know it's you, Cause you complete me.
And I just don't want you to leave me, Even tho I give you reasons.

Cause baby sometimes, I can tell just by your face this part of us been gone for so long.
And I know there's no replacing what we had going on... for so long.

But When it hurts, I can make it better. Girl if it works, it's gon be forever.
We been through the worst, Made it through the weather. Our problems and the pain...
But Love Don't Change... ♪ ♪ ♫ ♥

Kommentarer
» bd

u r in love cutie..

2011-02-03 // 00:23:26
URL: http://brendita.blogg.se/
» Ayan

galet bra låt!

2011-02-03 // 00:36:35
URL: http://ayans.blogg.se/
» Martin

Hej!

sett att du håller på med fotboll och har rätt många fans. Skulle du kunna göra reklam för min bok som heter "I skuggan av San Siro" den handlar om en ung fotbollspelares början på ett äventyr och hur det hela kan sluta. Du som spelar fotboll läs den och även de som har ett stort fotbolls intresse. Tack för mig.

2011-02-03 // 17:02:25
» nattis

har du någonsin tänkt "uppdatera" dina låtar. Alla handlar om samma sak och har samma beat/sound.



det skadar inte att lyssna på "annan" musik :P

2011-02-03 // 18:04:41
» casandra

Jag har ett problem som handlar om kärlek. De finns en kille i min skola som jag har börjat ha kontakt med för två månader, vi snackar typ varjedag han säger alltif gulliga saker till mig han ger mig signaler som säger till mig själv den här killen gillar mig och jag gillar honom oxå d kändes verkligen som om vi va på g .Nyligen fick jag veta att han har en tjej, då blev mitt hjärta HELT krossad. jag vet inte vad jag ska göra han har inte sagt att han har en tjej inte ens nämnt att han har en tjej till mig eller nåntiing plus han sa till hans kill kompis att inte säga till mig att han har. Min fråga är vad ska jag göra med honom ska jag fråga honom om han har eller ska jag bara låta de vara som de är ?

2011-02-06 // 03:26:41
» http://sauhndra.blogspot.com/

Sweet (;

2011-02-08 // 04:48:42
URL: http://sauhndra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback