Min Lördagskväll

Jag kände att det var ett bra tag sen jag tog kort med camen så här har ni ha!
Fan ni anar inte hur trött jag är, syns det att jag är trött på bilden eller?

Hade match mot Dalkurd idag, vi vann med 1-0 och jag spelade hela matchen. Just därför är jag trött, det var ett tag sen jag spelade match i 90 minuter så hela min kropp känns finito. Speciellt ryggen, jag orkar knappt stå.. Lite massage nu skulle sitta så fint.

Ikväll blir det utgång! Jag skoja, ni vet själva att jag inte är någon festare.
Ska bara softa hemma och ta det lugnt ikväll, funderar på att tanka hem en eller två bra filmer som jag kan se på. Jag är sugen på att se en action film och en seriös drama eller thriller. Chips, läsk och allt annat gott finns här hemma så jag ska mysa till det rejält!

Förutom att jag är lite trött så rullar alltid på som det ska...
Det är sportlov nästa vecka vilket innebär att jag kommer ha en veckans uppehåll.
Vi är alltså lediga från fotbollen i en hel vecka så jag tänker passa på att vila ut mig.
Genom att softa, dra ut på stan och shoppa lite grann, träffa kompisar.. Ah ni förstår.

Jag kommer i alla fall inte träna något, det är jag 100 på. Min kropp behöver vila.
Sen kanske jag håller igång på ett eller annat sätt haha men det är en annan femma. Nu ska jag faktiskt kolla efter bra filmer som jag kan se på ikväll, ciao!

Kommentarer
» Chris

När kommer mer av assyriska matchen, du va skit grym vill se mer NU! Kung Bryaan!

2011-02-26 // 21:12:51
» luna

that sounds cool

2011-02-26 // 21:37:44
URL: http://luunaa.blogg.se/
» sd

låter härligt! jag är också en sån person själv..jag och utgång passar inte ihop..tycker mer om att mysa med någon bra film och gott käk ;) och förresten, du har så vackra ögon B! Love em.

2011-02-26 // 22:21:23
» sandra

kan du berätta vilka filmer du tittar på? har liten filmkväll med mig själv, snyft ;(, nej men haha du har gryyyyyyym filmsmak ! ;D

2011-02-26 // 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback