Natti natt

Ska försöka sova snart eftersom jag har två träningar imorgon, en på morgonen och en på dagen så det gäller att få en bra sömn för att orka presstera på båda passen.

Just nu ligger jag i sängen och jag har bara en känsla av att jag kommer sova bra inatt.
Igår sov jag som sagt i min säng för första gången på två veckor, det kändes fett skönt!
Låten Can't Be Friends av Trey är på och den får mig att tänka lite grann på kärleken...
Men jag får inte tänka för mycket på det nu eftersom jag kommer få svårt att sova då.

Jag ska försöka drömma mig bort så jag säger god natt på er alla söta och sköna läsare.
Under bilden har ni en bra låt som ni kan sova till, klicka på play och njut. xxx

Kommentarer
» Lady A

Hur i hela friden känner din syster trey songz? :O

2011-02-22 // 02:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback