Nattinlägg

Före jag börjar skriva vill jag bjuda er på en bild på min baaby!
Hah, men hon är så fuckin fin.. Man finner inga ord, inte jag i alla fall.
Som jag skrev förut så måste min framtida fru se ut något som henne.

Anyways, klockan är strax över två på natten och jag ska snart försöka sova.
Jag ligger faktiskt i min säng nu, första gången på två veckor!
Ni som har kollat på mitt videoinlägg vet om att jag har sovit i vardagsrummet de två senaste veckorna. Så nu när jag tillbaka i min säng känns det skönt, mycket skönt.

Just nu softar jag bara till max, ligger som sagt i sängen och lyssnar på musik.
Är inne på twitter, facebook (visad som offline) och kollar bilder på google.
Snacka om no life. Nä men det är natt, vad finns det att göra liksom?
Vad brukar ni göra om nätterna? Förutom att läsa mig blogg dåra haha!
Nä men seriöst? Kommentera gärna vad ni brukar göra uppe på natten...

Själv brukar jag vara inne på twitter väldigt mycket eftersom det är då artisterna och de andra jag följer är som aktivast. De uppdaterar sin twitter och bjuder på bilder så det är ett bra sätt för mig att fördriva tiden. Som sagt, vad brukar ni göra in the night?

Kommentarer
» a11

Spelar Tibia !! haha

2011-02-21 // 02:27:12
» Anonym

Äre bara för hennes röv Eller haha

2011-02-21 // 06:27:53
» Anonym

omg, en tjej på dansen e pricken lik henne, fast hon är latina då. Kan skicka hennes facebook.

2011-02-21 // 11:34:54
» Anonym

vad heter tjejen? :)

2011-02-21 // 14:50:46
» tyrone

varför lägger du ut kort på min tjej kommer dabba dig hahaha

2011-02-21 // 15:44:42
» Mehmed

på natten äre bazz asså

2011-02-21 // 18:06:23
» snälla hoppas du lärde dig ngt

asso omg du kmr aldrig hitta en tjej kan säga till dig här och nu. seriöst du kan nte gå efter kändisar och säga min tjej ska se ut såhäär så fuckin omöjligt sluta dröööm okej?



det är som om jag säger: oooo min man måste vara exakt som trey songz hallå? dt läär aldrig hända



inget elakt menat men DU KOMMER ALDRIG HITTA NGN TJEJ du kmr dööööö ensam mannen

för du kan inte säga hur en tjej ska vara såhär o såhär du vill ha en perfek och bara för det kmr du aldrig fååå ngn överhuvudtaget. medans du sitter här och dömmer hur en tjej ska se ut lääär du bli fuckin gammal FUCK OFFFF this is bullshit and yooooure bullshit

2011-02-21 // 19:40:06
» i got your back ;)

asså menar du tjejen på denna bilden eller tjejen som liknar henne from head to toe i gteborg? fr look a liken heter jessica leticia nineoheight, radera detta innlägg så fort du sett det, vill ej ha problem xD

2011-02-21 // 20:05:45
» Anonym

chatta, lyssna på musik, kolla nån film, läsa bloggar =)

2011-02-23 // 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback