Romeo "21"

Jag har aldrig berättat det här på bloggen men jag skrev om det på facebook två gånger, sen raderade jag det dock men anyways.. Jag och Romeo snackar fortfarande med varandra på twitter, vi har inte tappat kontakten för er som undrar och nej vi pratar inte om Kenza längre. Han gjorde det klart för längesen att han gillar henne och att han vill att hon ska veta det men att han också förstår att hon är i ett förhållande.

Jag sa att jag inte skulle ta upp situationen på bloggen mera men jag vet att några säkert hade kommenterat det här inlägget och ställt mig frågor kring det så därför ville jag bara få det sagt. Bara time can tell hur det blir mellan Romeo & Kenza.

Jag orkar inte ta upp allt som våran konversation handlar om men jag kan säga något som säkert kommer göra de flesta av mina läsare glada. Han funderar på att åka till Danmark någon gång nästa månad för att uppträda och ha en show. Han frågade mig hur lång tid det är från Sverige till Danmark och då sa jag att det bara tar någon timme.

Vi får se om det blir av men visst skulle det vara nice om han kommer till Norden!
Spikat att jag är på plats i Danmark då, någon mer som hänger med?
En enkel musikvideo inspelad i studion, tunga grejer. Höj volymen till max.

Btw, ni såg väl att Romeo var inne på sin twitter?
Det är så vi rullar, twitter all day via luren baaby.
Holla @ me! Twitter.com/BryanMassa

Kommentarer
» Anonym

går inte att komma in på din blogg :OO kommer bara sidan kan inte visas

2011-02-15 // 19:19:53
» Anonym

duuu har skrivit detta förut juu

2011-02-15 // 19:20:22
» naomi

SÅHÄR GLADDDD

2011-02-15 // 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback