Skön dag

Jag skulle ärligt talat kunna sitta och kolla på den här bilden i 5 minuter utan att tröttna.
Så fin är hon! Min ideala flickvän ser ut något som henne om ni förstår vad jag menar.

Anyways, det är en skön dag ju! Solen skiner och jag är på bra humör.
Jag ska snart iväg på andra träningen för idag och jag ser fram emot den fastän jag redan haft träning imorse. Det är skönt att träna! Håller ni inte med mig? Bästa känslan får jag när jag står i duschen eller till och med efter jag har duschat. Det känns skönt och bra liksom... Vet inte riktigt hur jag ska förklara men man har inte direkt suttit hemma och latat sig hela dagen utan man har hållt igång och gjort något bra!

Efter träningen ska jag nog stanna kvar en liten stund för att köra lite styrketräning.
Beach 2011 ni vet haha! Sen ska jag åka hem och ladda inför Champions League ikväll.
I början var jag lite tveksam om vilken match jag skulle se på men nu har jag bestämt mig för att det blir Lyon mot Real Madrid som jag ska följa. Chelsea är ändå sämst!!
Utan att överdriva så tror jag ärligt talat att de kommer förlora mot Köpenhamn.

Hur som helst så ville jag bara få det sagt att jag har haft en skön dag, det som är så nice är att dagen inte ens är slut! Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare. Jag spanar in igen när jag är hemma från min träning. Deuces.

Kommentarer
» Anonym

Hey Bryan !

Brorsan jag diggar dig, men jag måste få fråga dig en sak. Vilket märke har du på dina jeans du vet i facebook profilen och vart köpte du den ifrån ! Har alltid undrat vill ha sånna!

2011-02-22 // 18:00:03
» .

Feet :D

2011-02-22 // 20:08:39
» Tangz

Manneeeeeeeeeeeeeeeeeen! Hon är galet vacker, skulle fan dö för henne! Hoppas jag får reda på vad hon heter ;)

2011-02-22 // 23:01:16
» A

godmorgon har du aldrig sett henne på en annan bild elr nåt her NAME IS KIM KARDASHIAN<3333

2011-02-23 // 12:10:52
» Nina

det är inte alls kim kardashian

2011-02-23 // 12:17:20
» ee

vad heter hon?? snälla svara

2011-02-23 // 18:53:48
» BS

vem är hon bryan? :D

2011-02-23 // 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback