SMILE

Jag skrev aldrig det här på bloggen bara på twitter, men jag snaggade mig faktiskt idag.
Några av er kanske la märke till det i mitt tidigare inlägget då jag tog kort med camen?

Anyways, jag ligger i sängen just nu och kommer att decka vilken sekund som helst.
Ska bli skönt att få sova ut sig imorgon, så snälla ring eller smsa mig inte på morgonen.
Bara för det kommer säkert några göra det så jag tänker faktiskt stänga av mobilen!
Jag vill verkligen inte att min sömn ska bli fuckad, jag vill sova ut mig helt och hållet.

Vad jag ska hitta på imorgon har jag ingen aning om, tar Söndagen som den kommer.
Dyker ingenting upp blir det nog en vanlig Söndag för mig vilket innebär fotboll på tv.
Det är ändå lov nästa vecka så man kan hitta på någoting då, imorgon är det chillin ba!

Nu tänker jag sätta på mig mina iPod hörlurar och lyssna på musik lite grann.
Alltid skönt att lyssna på musik före man lägger sig eller till och med sova till musik.
Det är soft, man tänker på lite saker och drömmer sig bort helt enkelt. I alla fall jag.
Under bilden har ni en skön låt som heter smile, klicka på play och lyssna på den nu!

Smile for me. Girl your so beautiful to me.
And I can be your fantasy. Give you anything you need.

Kommentarer
» Volkan

Bryan kan inte du raka typ dina ögon bryn som soulja boy 2 - 3 streck de hade passat fin fint !

2011-02-27 // 02:23:06
» ck

Bryan kan du säga billiga fotbollsskor hemsida? förutom prodirectsoccer?

2011-02-27 // 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback