TACK GUD

Jag vet inte ens vart jag ska börja men jag kan säga att de senaste 24 timmarna har kännts väldigt långa.
Igår när jag kom hem från träning så såg några av er läsare säkert att jag hade skrivit på facebook att jag tänker spana in med ett inlägg. Men det gjorde jag aldrig och det kanske fick vissa av er att tänka; Vad händer? Varför har Bryan inte bloggat något? Grejen var den att jag åt middag med familjen, och något helt oväntat hände.

Mamma skulle svälja sin köttbit men den fastnade i halsen. Hon började hosta lite i början, vi trodde inte det var något allvarligt. Sen blev det överdrivet och Mamma försökte hosta ut köttbiten men det gick inte, hon hade svårt att andas och vi började få panik. Mamma fortsatte försöka hosta ut köttbiten men den ville bara inte ut, min syrra Liza sa till Mamma att sätta på sig sina skor för att dra till närakuten. Jag stannade hemma med Pappa men efter ett tag gick Pappa också ut. När de kom fram fick doktorn tydligen inte heller ut skit biten, har försökte med några metoder men det blev faktiskt bara värre. De vid receptionen ringde efter ambulans och min Mamma fick åka in till akuten på Karolinska. Jag satt hemma med Liza under natten medans Pappa var på sjukhuset.

Tro mig det var en sån äcklig känsla att jag inte ens ville tänka på det, Liza hade berättat att Mamma hade fett svårt att andas när de var på närakuten och att hon började bli röd i ansiktet. Grejen är den att man känns sig så hjälplös, man kan inte göra något. Man kan inte stoppa in sig hand i halsen direkt, men under tiden de var på sjukhuset satt jag och Liza hemma helt nervösa och stressade. Vi ringde efer min andra syrra Diana som kom över till oss direkt. Vi satt till klockan 1 på natten och de hade fortfarande inte fått ut den, man började tänka på alla möjliga saker..
1000 tankar på en och samma gång. Jag visste inte vad jag skulle göra, tiden gick så sakta kändes det som.

Under natten fick vi reda på att de skulle rönka Mammas hals för att se exakt vart köttbiten ligger.
Vi tänkte, vad fan.. Är de seriösa eller? Ta bara bort den, ska det vara så svåårt! Men hur som helst, jag och syrran åkte till sjukhuset på morgonen och var där i 5 timmar tills vi fick se Mamma. Hon hade opererats i halsen, ingen allvarlig operation men en som verkligen tog på krafterna. Jag såg hur trött Mamma var, hon berättade att hon inte kunde sova på hela natten eftersom det satt fast i halsen.

Kom hem vid 5 tiden, är faktiskt galet trött men ska röra mig utåt snart.
Ska träffa Adam Tensta och gänget, de ska typ uppträda på söder så jag ska vara backstage eller något liknande.
Men det jag ville få sagt i det här inlägget är att spendera tiden du har med de du verkligen älskar, gör också det du älskar för man vet aldrig vad som kan hända. Jag menar vi satt och åt middag helt plötsligt blev en sån liten grej så allvarlig. Lev livet men ta inget för givet. Mamma ligger på soffan i vardagsrummet, jag kollar på henne nu och är överlyckligt för att allt har gått bra och att hon är hemma igen. Ni vet själva hur mycket jag älskar min famlij, de betyder allt för mig. Och det är därför jag har en familjetext tatuerat på mitt bröst. Kärlek och respekt till er alla söta och sköna läsare.
Ta hand om er.

Kommentarer
» Antonio

Bryan med all respekt till dig och din familj, ni borde bli vegetarianer.

2011-02-08 // 18:47:24
» Antonio

Bryan med all respekt till dig och din familj, ni borde bli vegetarianer.

2011-02-08 // 18:50:31
» RnB Queen

Hej Bryan, vilken tur att din mamma blev bra!

Men kan du skriva artisternas namn vid låtarna SNÄLLA!

2011-02-08 // 19:07:04
» Natasha

Shiit, sånt är ju super läskigt men det var ju tur att de inte var så allvarligt, håller med Antonio lite hahaha :)) Föresten, kollar man på din baby bild å bilden till höger så ser man att du inte förändrats ett skvatt typ, hahah nallen ;)

2011-02-08 // 20:40:48
» Frida warberg

usch vad hemskt ! fyfan



men väldigt bra skrivet av dig måste jag säga ! :) om familen och allt.

2011-02-08 // 20:43:37
URL: http://fwarberg.blogg.se/
» yaaa diiggg

väldigt synd kanske låter lite klyche men ärligt jag är väldigt nära min familj och kan bara tänka mig hur hemskt det var



Håll hårt i familjen YALLLLLLLLLLLLLLLLLL

2011-02-08 // 21:59:36
» Fan

ooj vilken hemsk händelse :/ men bra att det slutade bra...det e sant, oväntade grejer kan verkligen hända när som helst

kärlek & respekt!

2011-02-08 // 23:07:58
» Anonym

vi sååååååååg dig idag på tåget :))

2011-02-08 // 23:14:49
» GB

Shit det här inlägget fick mig att fälla ett par tårar.. Bryan fet kram på dig, ta hand om mami <3

2011-02-09 // 02:02:16
» Bosss

Bra skrivet brotha, ta hand om mamma nu.

2011-02-09 // 05:11:40
» Jacob

Bra att allt gick bra med din mamma Bryan! Fett läskigt, hoppas att du mår bra igen! Hare, Jacob

2011-02-09 // 09:01:22
» nas'

shet, jag hade HLR den dagen och då fick vi repetition om vad man skulle göra om någon sätter i halsen. Då frågade jag men tänk om det inte hjälper? då svarade min lärare en elev berättade förra veckan, att när hans morbror satte i halsen fick dom inte loss den. Och han dog.

Tack Gud, att det inte hände din mamma. Sköt om dig och hoppas din mamma mår bättre.



Peace :)

2011-02-10 // 17:18:59
» ...............

Heinlich manöver? Lärde du inte dig det i skolan?

2011-02-11 // 11:43:15
» S E V D A Y E T I S- sevdas.blogg.se

omg :O fan va hemskt :(

tuur att hon mår bra nu! <3

2011-02-14 // 03:03:59
URL: http://sevdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback