Tack

Tack vill jag säga till den här tjejen på bilden med namnet Elin.
Hon var nämligen den som gjorde min header som jag har på bloggen nu.
Jag sa att jag skulle tacka henne på bloggen i ett inlägg och nu har det snart gått en vecka utan att jag tackat henne, jag kom att tänka på det nu så därför passar jag på att tacka henne. Headern blev verkligen riktigt nice därför valde jag den och inte någon annan, det var andra läsare som också hade gjort headers till mig men jag föll mest för Elins eftersom hennes design var väldigt enkel och stilren vilket jag gillar.

Sen vill jag också tacka er läsare för att ni är så sociala... not.
Före jag gick och tränade kastade jag in ett inlägg där jag bad er komma med förslag på bra skräck filmer eftersom jag vill se på film ikväll. Så när jag var på väg hem från träningen tänkte jag att ni hade kommenterat men så var inte fallet, jag kom hem och såg en kommentar. Det roliga var att det inte ens hade något med film att göra. Jag menar kom igen, ni ville ju ha tillbaka den gamla Bryan som bjuder på många inlägg och det har jag ju gjort de två senaste veckorna. Ge mig någonting tillbaka då... Tack.

Kommentarer
» Piqué

bror, kolla din mail. jag har fixat plats i helgen.

2011-02-17 // 20:46:30
» Sabina

Den var nice men hade varit lite snyggare om man inte såg att den var så fixad :p

2011-02-17 // 20:52:21
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/
» m'

BRYYYYAAN DU MÅSTE KOLLA "TREY SONGZ-LOVE FACES" VIDEON, DU KOMMER DÖ DÖ DÖÖÖ FÖR TJEJEN!! HON ÄR FINARE ÄN ALLA DU LAGT UPP, YOU GOTTA SEE HER. lovar att du inte kommer ångra dig haha! här är den, kolla heeela



http://www.youtube.com/watch?v=bzhKarW3ylo&feature=player_embedded

2011-02-17 // 20:54:00
» steff

aight sorry ska skärpa mig Bryan ;)

ska du se trey på berns?

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=147265062000968

2011-02-17 // 20:56:37
» andre

Vilken snygging ;)

2011-02-21 // 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback