1/2/2011

Shoo på er alla söta och sköna läsare! Hoppas ni mår bra för själv mår jag prima.
Kom hem för inte så längesen, har haft träning och för er som bryr er kan jag säga att det gick bra.
Hade faktiskt två träningspass idag, en på förmiddagen och en till på eftermiddagen så jag ska inte ljuga.. Jag är lite trött i kroppen men det är lugnt. Det är bara att köra på tills kroppen vänjer sig med två pass om dagen. Vi körde ju det när jag var i England så det ska inte vara några problem. Skönt är det i alla fall. Istället för att liggga och sova på morgonen så är man uppe och tränar fotboll.

Jag fixade ett par Adidas adizero idag och skrev om det på min fan page.
Några av mina fans började kommentera deras synpunkter direkt, vissa tyckte det var grymt att jag ska börja lira i adizero och vissa inte.
- Bryan du är en Vapor spelare hade någon skrivit. Det roliga är att jag inte har något val, i Väsby United måste man spela i Adidas fotbollsskor. Det har jag inte heller något emot egentligen eftersom jag tycker att adizero är otroligt sköna. Jag spelade med de på träningarna idag och fick in några fina avslut. Men grejen är den att när jag satt på tåget på väg till eftermiddagens träning fick jag ett samtal av Christian som jobbar på Nike. Han tyckte inte direkt om att jag hade lagt upp ett par adidas skor på min fan page så jag raderade det direkt haha. Men jag har ju inte ett officiellt kontrakt med Nike så what's the problem? tänkte jag. Sen snackade vi lite grann och kom fram till något fett nice, jag kan inte säga så mycket mer än utan det får räcka för nu. Ni blir säkert galet nyfikna men ha tålamod för jag kommer säkert ta upp det hära på bloggen sen när det är spikat! Under tiden så följ mig även på min fan page.
facebook.com/BryanMassaFootball.

Som ni märker har min dag varit bra, det som är så skönt är att dagen inte ens är slut.
Det är Onsdag imorgon vilket innebär att det är vila som gäller för mig. Jag är ledig från fotbollen på Onsdagar så jag tänker sitta uppe inatt och kolla på en najs film och sen sova ut mig så mycket som jag kan imorgon. Fan vad najs, älskar när jag mår som jag gör nu. Hata inte please, ni som hatar gör det endast för att ni själva är i en situation som ni inte vill vara i. Ni som glädjer sig med mig mår själva bra och är säkert nöjd med livet som det är. Så är det, rätta mig om jag har fel ha. Ni ska veta att jag är så trött på folk och speciellt vänner som är negativa, jag försöker hålla mig borta får allt negativt. Då menar jag allt från negativa saker till negativa personer. Ska man lyckas här i livet så har man inte tid att vara negativ. Nu när vi ändå är inne på det här så måste jag tacka Alan för en grej.

Ni alla har säkert lagt märke till att jag skriver meningar/citat på min profil på facebook. Det kan ni inte ha missat eller hur? Men hur som helst, det är skit najs att många "gillar" det jag skriver och lägger upp men något som inte är najs är när folk bara kopierar och klistrar in det på sin egna profil utan att ens säga något till mig eller skriva mitt namn i slutet av meningen. Det är några stycken som har gjort det och jag tänker inte hänga ut någon här på bloggen men helt ärligt så tycker jag att det är lite fult, men gör så om ni vill i don't care. Jag vill bara få det sagt att det var schysst av min bradar Alan att skriva till mig att han diggade det jag hade skrivit och tänker lägga upp den på sin profil.

Det är en till grej jag vill ta upp men jag gör det i nästa inlägg istället annars blir det här för långt lol.
Före jag avslutar det här inlägget så har ni säkert märkt att mina inlägg är mycket längre än tidigare och det hoppas jag ni tycker om.
Kommentera och let me know, kärlek & respekt till er alla söta och sköna läsare!

Kommentarer
» Auino

Bror glad att du börjar blogga igen, hoppas du kommer långt med fotbollen bror hoppas. Och att de finns många fans som ser upp till dig Bryan.Kämpa!

2011-02-01 // 20:37:06
» Anonym

vill inte tjata men när kommer svaren på frågestunden? O.O

2011-02-01 // 20:39:21
» Anonym

Jag undrar bara ifall det är du själv som kommit på citaten du lägger upp på facebook? För jag har läst samma tidigare men du skriver inte upp deras namn?



Bara för att man kopierar från någon annan först och någon annan kompierar från den som kommenterat ska man inte skriva kopierarens namn.

2011-02-01 // 20:39:37
» dd

Ja, det är bra när du skriver långa inlägg :D

btw..

såg dig i tåget idag :D :D

2011-02-01 // 20:45:11
» Anonym

Och, vad säger du när vi vet att du tar citat från andra? Du lägger inte in deras namn i slutet? Deras "twitter-namn", inget.

2011-02-01 // 20:52:29
» Sebastian Minga

Chill dag du har haha själv har man mycket att göra, men man blir lite gladare när man ser sånt här ;)

2011-02-01 // 21:47:41
» A

Nice Bryan bra att du mår bra och att du har kommmit igång med bloggen :)

2011-02-02 // 00:29:41
» Anonym

pfffs? hahah ''mitt namn ee slutet'' vem fan e du? ee du kanske skaparen av alla citat som du skrivit?

svar : nej.

skriv deras namn som du tar ifrån isf.

2011-02-02 // 15:24:43
» andre

Kan man vara mer avundsjuk på ditt liv än vad jag är? :P

2011-02-02 // 16:10:44
» Amina

är det sant att du bor i rinkeby och går du i gymnasium?

2011-02-03 // 19:54:28
» BS

Haha ja, du har gjort mig nyfiken.. jag tänkte också "vad fan har nike med dig att göra, vilken rätt har de att säga vilka skor du ska köpa?" Men sen när du sa att det var något speciellt.. berätta snart haha! :p

2011-02-03 // 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback