Trött på att vara singel

Alla hjärtans dag fick mig att tänka på min situation när det gäller kärleken och jag måste säga att jag är trött på att vara singel, jag pallar bara inte mer. Det kanske låter lite konstigt men jag är seriös, jag är ärligt talat trött på att träffa och snacka med flera tjejer samtidigt. Jag vill bara ha en tjej som jag tycker är finast i världen och som jag gillar fett mycket. Varför ska det vara så svårt att träffa någon som känner det samma?

Zarah säger att jag inte kommer hitta någon här i Sverige, hon säger att jag borde ge upp hoppet lol. Ska man tro på henne eller? Hon kanske har rätt, jag vet inte vad jag ska tro längre men just nu känns det som att jag kommer vara single for life. Och det vill jag inte, jag vet att jag låter desperat nu men jag ska inte ljuga heller för det är jag.

Jag vill ha en tjej så mycket att jag snart kommer gå med på dejting sajter. Haha överdrev där men jag vill ha någon och jag vill vara någons. Jag är lite rädd för att jag är så desperat att jag snart kommer bli tillsammans med vilken tjej som helst bara för att kunna säga; Jag har ett förhållande. Och så vill jag absolut inte att det ska bli, men fuck it.. Pallar ej snacka mer om det, ville bara få ut lite av hur jag känner inombords och det kändes skönt att få det sagt. Nu ska jag klicka på play och lyssna på Say Goodbye.

Kommentarer
» BS

Synd att det ska vara så sv¨rt att hitta någon man passar med :/ Men jag lovar att du inte kommer vara singel för livet haha.. grejen är den att du kan få de flesta (ska inte ge dig luft, men så är det :p). Men samtidigt betyder det inte att det är lätt att hitta "den rätta". jag håller tummarna ;)

2011-02-14 // 00:27:37
» terces

bbror bara du inte förlorar fokus från drömmen och bollen!

2011-02-14 // 00:29:45
» bellaa

bryan.. du kan få vem du vill! ärligt talat ... var inte så kräsen! vet att du vill hitta din ''cinderella'' en snygg vacker o perfekt tjej.. men såna finns det inte många av utan du måste nöja dig med någon annan som faktiskt KAN vara lika underbar som tjejen i dina drömmar.. ge inte upp hoppet ;)

besök göteborg om de hjälper lite.. hehe skoja!

Good luck :)

2011-02-14 // 00:33:46
» Anonym

du kan få vilken tjej du vill! Och du kan hitta henne i sverige och till och med i stockholm de bara de att du måste vara villig att ta första steget och hitta någon du gillar på riktigt ;)

2011-02-14 // 00:36:05
» A

Bryan, jag har samma problem som du, men tare lugnt man, det kommer med sinom tid, ju mer du letar desto längre tid tar det. Skit i allt, satsa på fotbollen, gymmet, jobba, plugga till körkortet , fan vet jag lev livet. Tillslut , vad händer du kanske träffar din drömtjej när du tar teoriprovet till körkortet, eller hon kanske är där och jobbar i kassan medans du står o steker hamburgare i mc donalds, men leta inte, lita på mig. LETA inte, låt de komma till dig istället, du är 20 år gammal tare lugnt, . vänta åtminstonde till sommaren, det är då brudarna kommer till dig, lita på mig

2011-02-14 // 00:47:25
» Kära bryan

Du kan få vilken tjej som helst men saken det är inte säkert den rätta tjejen, om du vill ha den rätta tjejen kommer hon till dig istället för att bara vänta satsa på fotbollen medans era vägar kommer att mötas inom tid, kanske om en vecka eller en månad kanske några år

2011-02-14 // 00:56:07
» CR7

Hej bryan, jag HADE liknande problem som du. Men jag orkade inte bry mig så mycket om tjejerna då längre utan satsade allt på fotbollen, la ner all min energi på att spela spela spela och återigen spela fotboll. Jag hängde med grabbarna på stranden nästan varje dag efter morgonträningarna, på kvällarna var det VM som gällde och sedan ut och spela fotboll med alla runt om en el barrio ( området). Det var hur grymt som helst! Självklart tänkte man på alla kattiga guzzar på stranden och så, men man brydde sig liksom inte så mycket om dem. Jag säger inte att du ska ignorera tjejerna nu, men när det är som du har det just nu så hittar man oftast inte den rätta. Ditt huvud kan lura dig eftersom du är så inriktad på att hitta den rätta och allt blir istället jättejobbigt.

Så mitt tips till dig är att göra det som du är bäst på, alltså fotbollen, lägga ner som mycket tid som möjligt på den och bara leva. För tjejerna kommer, då är jag säker på! En dag så sitter du där med tjejen du alltid har drömt om och känner dig hur lycklig som helst. Det är bara ett tips om hur jag tror att man hittar kärleken på bästa sätt, kärleken hittar till dig så att säga. Det hände nämligen mig i somras. Jag brydde mig int längre så mycket om tjejerna utan levde som en vanlig kille med drömmen om att bli fotbollsproffs, som de flesta gör. En helt vanlig dag så började jag och tjejen jag aldrig träffat förut skriva på fb och det ledde till ett förhållande som känns mer än rätt!!! Nu är det väl inte så att den chansen med fotbollsdrömmen är över, för jag är som sagt ganska ung fortfarande och krigar på med fotbollen samt har en underbar flickvän!

Men en sak, släpp aldrig fotbollen, släpp aldrig det du brinner för. Oavsett hur stark kärleken är för någon!

2011-02-14 // 01:11:21
» HIHIHIHI PUSSS

hjärtat börja gå på fest, svara på tjejer på facebook, prova dig fram, hon kan finnas var som helst fast hon dyker säkert upp när du minst anar det. tro mig de fett många tjejer som hundar efter dig asså haha kolla bara, du lär ha stor chans hos många och en av de är säkert den rätta ska du se. chilla med livet så länge, tänk på andra grejer som du har kärlek till, familjen, bollen jaa inte vet jag. du behöver inte jaga kärleken, love will come to you.

C

2011-02-14 // 01:15:04
» Jessica

Förstår precis vad du menar.

Jag tror att det är många som känner likadant, speciellt nu när det är alla hjärtans dag!

2011-02-14 // 02:33:49
» Ayan

Awwww.. det löser sig, serru!

2011-02-14 // 05:00:28
URL: http://ayans.blogg.se/
» Anonym

assåå du är juu sååå jävla kräsen med tjejer jööö!! därför kanske du aldrig kommer hitta :S

2011-02-14 // 08:56:23
» duduw

Jag vet hur det känns att vara ensam på natten , när man ser sina kompisar som snackar om sina tjejer eller killar så sitter man ju där och kollar och har ingenting och säga vad ska man göra (LEVA LIVET )NÄR MAN ÄR SINGEL , jag har alltid varit singel .Jag har varit tillsammans men hur länge haha knappt 2 dagar!,Jag tror inte ens på kärlek längre det känns som ett skit, när jag ser andra folk strula älska varandra haha för mig är det som en kallt vind som flyger förbi mig ,men det kommer när man minnst anar AHHA BULLSHIT det finns aldrig den rätta men som sagt tappa aldrig hoppet bryan aldrig . !

2011-02-14 // 21:57:31
» J..

I feel you verkligen. Jag har samma tankar som du har exakt varenda dag. Jag vill ha en pojkvän mer än gärna och jag saknar det men jag hittar aldrig den rätta och jag är så trött på det. Jag är också rädd att jag ska vara singel resten av livet. Jag kallar mig själv för kräsen det är just det jag är. Jag har den perfekta bilden av hur min drömkille ska se ut och vara och jag vill gärna gå efter bilden..Men hittar aldrig honom och kommer troligtvis aldrig göra det heller.

2011-02-15 // 00:54:13
» J..

I feel you verkligen. Jag har samma tankar som du har exakt varenda dag. Jag vill ha en pojkvän mer än gärna och jag saknar det men jag hittar aldrig den rätta och jag är så trött på det. Jag är också rädd att jag ska vara singel resten av livet. Jag kallar mig själv för kräsen det är just det jag är. Jag har den perfekta bilden av hur min drömkille ska se ut och vara och jag vill gärna gå efter bilden..Men hittar aldrig honom och kommer troligtvis aldrig göra det heller.

2011-02-15 // 00:54:47
» lina

äschhhh!!!

2011-02-15 // 12:04:35
» lina

äschhhh!!! Det är bra, du kommer att uppskatta tjejen ordentligt när du får en då! Alla har sina ensamma tider, längre än andra. Men it is what it is och bättre dar kommer! hang in there.

2011-02-15 // 12:05:47
URL: http://anotherteenblog.myshowroom.se
» Anonym

assssso för roligt eller bara en sammanträffande lyssnade på say goodbye för tre dagar sen

2011-02-15 // 17:57:35
» ellinor

Bror, du får liksom ba inte leta efter någon. Då hittar man ingen. Jag vet att de är helt jobbigt när man har hamnat i de där att ba vilja ha någon men aa.

2011-02-21 // 20:11:04
URL: http://ellibells.blogg.se/
» Anonym

hej... känner verkligen igen mig i mycket du skriver om det här och om mycket andra grejer du ha tagit upp i din blogg tack för du få mej känna att ja inte e den enda som tänker så här i livet haha,, ha aldrig vart inne på din blogg men kom av en slump in på den.. du verkar vara en bra och schysst person med mål i livet, håll fast vid dem du ha kommit dit du är i livet pågrund av dem och som ja fattade är du duktig på fotboll.. jag förstår dina tankar om att man vill ha någon tjej eller kille... man vill ge allt man ha till någon som finns där vid ens sida och som inte bara drar,, som man kan ge all sin kärlek till o samtidigt få nåt tebax... förrsten så vill ja bara säga att du ha skitbra musiksmak alla låtar du ha lagt ut e skitsköna! Lycka till med allt du gör och ja önskar dig o din familj all lycka!

2011-08-31 // 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback