#ChillMode.

Sitter i mitt rum och lyssnar på musik, riktigt mysigt är det. Kom och joina mig ha!
Jag har laddat ordentligt med mina favorit kex och den godaste Fantan enligt mig..
Fanta strawberry, det är så nice att den äntligen har landat här i Sverige nu.
Jag drack den alltid när jag var i LA 2008, den finns till och med på donken där.

Men tillbaka till musiken, det var ett tag sen jag chillade till musik utan någon stress.
De senaste dagarna har jag lyssnat på musik genom mina högtalare samtidigt som jag gjort mig redo för träning eller typ städat. Men nu sitter jag i lugn och ro med mina hörlurar på och relaxar till sköna rnb låtar, fan vad nice. Kan inte få nog av rnb.

Jag tänkte fortsätta lyssna nu så skicka inga sms, meddelanden på facebook eller
@'s på twitter haha. Jag vill bara njuta av musiken jag lyssnar på utan att bli störd.
Spanar kanske in med ett godnattinlägg då jag bjuder på en skön låt ni kan sova till.

Kommentarer
» ;)

Kan inte du göra en spellista med lite R&B musik? Skulle uppskattas :)

2011-03-21 // 02:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback