Träna hårt!

Shoo bloggen, är det lugnt med er? Precis som igår spanar jag in med ett nattinlägg.
Jag har inte bloggat på hela dagen eftersom jag inte har pallat, har haft annat för mig.
Dagen började ju med att jag var i Sollentuna för att köra styrkepasset jag skrev om igår natt.

Det gick skitbra och det var fett med nice! Det var mycket nytt för mig, massor med övningar jag aldrig kört förut så jag ser verkligen fram emot nästa pass. Nu minns jag inte namnet på en av instruktörerna men jag tror att han var från USA eller Kanada, hursomhelst så var han otroligt grym. Benövningarna vi körde tog verkligen, det var jobbigt som fan men no pain no gain är det inte så?

Allt jag kan säga är att jag ser fram emot nästa vecka, det ska bli kul att följa utvecklingen när det gäller benen. Idag körde vi en galen övning då man jobbar bakåt och det tog som fan i rumpan ha, om inte jag får världens träningsverk i baken imorgon!

Visst säsongen är slut men det innebär inte vila för mig, imorgon har jag vanlig fotbollsträning igen.
Men vi kommer att ha uppehåll i December och då tänker jag fortsätta att träna, individuellt.
För ett år sen jobbade jag mycket med överkroppen och det vet ni alla som har följt mig.
Det här året kommer jag så klart också att pumpa överkroppen men focusen ligger på bena.
Allt från styrkan till explosiviteten och balansen, det är dags!!! No time to rest baaby...
Man kan alltid bli bättre, remember that.

Kommentarer
» Ilhan

Det är viktigt med benträning som fotbollsspelare. Skönt att man kan börja köra lite tyngre nu också när matchsäsongen är över!



Under säsong är det ju bara lätta benpass som gäller då man får sjuk träningsvärk i benen.

2011-11-17 // 02:15:33
URL: http://ilhan.nu
» kanyewestlover

kan du inte ha fler sånna stayfrech videos?

dom e lixom skit kul att titta på och sånt, jag digga sp den med tjejer med kort hår. dock kan jag tycka det ser bra ut med så JÄTTE kort (typ p!nk eller nån..) om man har sånt ansikte, va tycker du?

ha det bäst iaf!

peace!

2011-11-17 // 17:11:31
» brorsan

Bror har du något bra styrke schema som du vill dela med dig?

2011-11-19 // 22:40:01
» brorsan

för fotbollspelare så klart :D

2011-11-19 // 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback