Rise & Grind

Thank God it's Monday!! Det innebär en helt ny vecka med nya hopp och chanser.
Ni alla vet om att jag alltid försöker vara så positiv jag bara kan, idag vill jag peppa er till det också!
Om du nu är i skolan eller på jobbet se till att hålla dig borta från negativa folk, lova mig det okej.
Du kommer att märka skillnaden och må mycket bättre när du slutar hänga runt såna personer.

Gå in i den här veckan nu och tänk att du ska göra ditt bästa oavsett vad.
Har saker och ting inte rullat på som du vill senaste tiden tänk att du får en ny chans denna vecka.
Hör du någon i klassen klaga på att det är prov igen eller för mycket läxor gå därifrån direkt haha.
Nä men ni förstår vad jag menar, fan sluta klaga och börja plugga... Rätta mig om jag har fel?

Jag vet att man kan tappa motivationen ibland men se till att få tillbaka den snabbt.
Klaga inte på saker du inte har, var tacksam istället så kommer du i slutändan att få mer.
Sitt inte och vänta på att bra saker ska hända dig, gå ut och gör det som krävs!
Vill du nå dina drömmar så måste du gå all in, det finns ingen tid för ursäkter tro mig.
Det spelar inte heller någon roll hur dåligt det kan se ut för tillfället, gör det bästa av situationen.
Ett positivt tänkande är nyckeln till happiness, framgång och mycket mer. Trevlig Måndag på er!

Btw vill du bli motiverad och inspirerad av mig dagligen? Se då till att följa mig på twitter.
Ibland handlar mina tweets väldigt mycket om saker som alla med en dröm kan relatera till.

Kommentarer
» S

That's why i love you boy! Haha, nej men nu ska jag göra som du skrev. Plugga!! Ta hand om dig, puss

2011-10-24 // 13:49:24
» samira

ASSÅ JAG ÄLSKAR DIG BRYAN!!!!, GÖR FLER LIKNANDE INLÄGG SOM INSPIRERAR EN ATT JOBBA HÅRDARE. PUSS

2011-10-24 // 15:00:43
» hey

Bryan thankkksss! HJELPER MEG MYE I HVERDAGEN:)!



Keep it up bro <3

2011-10-24 // 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback